Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Zeus: Pan Olimpu - Złota Edycja
#1
Cześć. Po roku odzywam się znowu. Na forum n.gry.pl pojawił się wątek, związany z pomysłem na reedycję tej zapomnianej i całkiem dobrej gry. Chodzi o usunięcie limitu danych (w wyniku którego bugowały się budynki), dodanie nowych świątyń, i kierowania rozwoju nowych cywilizacji (tj. fenicka, centaury, egipska, rzymska, perska, armeńska) i jednostek wojskowych oraz dodanie czasu idącego wprzód. Gra oferuje oczywiście możliwość edycji plansz, więc z tym nie ma problemu, posiada też wiele map Proponuję połączyć z nimi siły. Trzeba dotrzeć do Vivendi i Impressions Games i zdobyć od nich licencję na grę. Proponuję wam pomysł na współpracę z Haspenem, nefaremem i resztą forumowiczy, bo szkoda marnować ich zapał. Potencjał pomysłu jest duży. Co wy na to? Ktoś próbował to dekompilować?

Z poważaniem
Knight_in_fire (na tamtym forum bez dolników).

Wątek propozycji ds. rewitalizacji Zeusa:

http://n-gry.pl/forum/index.php?topic=1125.0
#2
Trochę jak nasze początki Big Grin Zaczynało się od śmiałego pomysłu, który mógł wcale nie wypalić.
Współpraca - myślę, że na pewno możemy podzielić się doświadczeniem, ciężej będzie z rękoma do pracy.
Spoiler :
[Image: unknown.png]
#3
Osobiście nie grałem w Zeusa, grałem natomiast w Faraona i Lords of the Realm II -- gry tej samej firmy. Zgadzam się z pomysłem prośby o otwarcie Zeusa, tylko mam wątpliwości, że faktycznie dadzą wam ten kod. Vivendi to gigant na miarę EA czy Activision. Nie wiem czy zechcą nas wysłuchać. Chociaż jedno jest pewne: tych starych gier chyba już nie sprzedają. Jakby co to was popieram. Pomysł z dekompilacją jest raczej bez nadziei na większe powodzenie. Może da radę powiększyć limity, ale nie można niczego obiecać.
"After three days without programming, life becomes meaningless."
~The Tao of Programming
#4
Inicjatywa zapewne słuszna, ale nie przeczytałem jeszcze całego wątku. Bardziej zainteresował mnie odnośnik u góry do nowego tematu 'Pomysł na współpracę z colobot.info' (http://n-gry.pl/forum/?topic=1229.msg6837#msg6837), gdzie zapraszasz użytkowników do pisania postów tutaj, kiedy na nic w końcu się nie zgodziliśmy jeszcze, nie ma żadnego specjalnego działu dla tego projektu ani nic. Moim zdaniem trochę dziwnie. Szczególnie zabawne jest to, że utworzyłeś tamten wątek sporo wcześniej od następującego. Rozumiem, że gorący pomysł, ale trochę chłodniej do tego podejdź, bo ani tutaj, ani tam jak przypuszczam takich decyzji nie podejmuje się ot tak. No i nie oczekuj od nas, że nagle jeszcze kolejną grą się zajmiemy gdy nasza jest w alphie... gdybyśmy tak każdy dobry/słuszny projekt brali w swoje łapki to przez najbliższe 50 lat żadnego byśmy możliwe nie skończyli, a z samym naszym własnym wcale nie szarżujemy.
Prepare for unforeseen consequences...
Half-Life
#5
Nie wiem, jak sobie wyobrażasz tą współpracę. Nie wiadomo w ogóle ile osób tutaj zna grę, którą podałeś, nie mówiąc już o głębszym "jaraniu się" nią. Projekty społecznościowe opierają się głównie na pasji, nie da się ot tak zmusić całego teamu pracującego nad otwartą grą do pracy nad czymś innym. Najbardziej sensowną formą "współpracy" będzie po prostu opisanie przez jedną osobę doświadczeń TerranovaTeam, z których mogą skorzystać tamci fani, jeśli będą chcieli. Mam tu na myśli historię społeczności, w jaki sposób zdobyliśmy kod, na co należy zwrócić uwagę przy organizacji projektu, jak wyglądał marketing (jakoś trzeba było powiedzieć światu o otwarciu kodu...), od czego tak właściwie zacząć, jaka jest różnica między marzeniami a rzeczywistością itd. Można by zresztą stworzyć taką podstronę na naszej głównej stronie dostępną dla wszystkich, jak tak teraz o tym myślę. Otworzyłaby wielu osobom oczy Smile
[Image: XvN5CTW.png] [Image: UYXyyMS.png]
#6
Dobrze, więc jest tam jeszcze paru ludzi, którzy znają C++, tacy jak Haspen, KazuaR ziemek8 i nefarem no i jest jeszcze projektant, nazywający się Lotofag, który go nie zna, więc nie tylko doświadczenia TT w przejmowaniu Colobota, ale i pomoc techniczna przy dekompilacji i wdrożeniu niektórych nowych rozwiązań by się przydała. Generalnie głosy są na tak, zwłaszcza od Lotofaga i Jakuba Rozwadowskiego, na razie więc nie ma problemu. Jeszcze się zgłoszą. Spróbujcie pogadać z Lotofagiem - zgodził się. Mam PW od niego. 


Quote:Lotofag

Cześć, to świetny pomysł, zwłaszcza że kończę też mój pomysł i chętnie pomogę przy wspólnym jako game designer.


Pozdrawiam Cię serdecznie!



Podobnie jak Colobot, Zeus również posiada wiele niewykorzystanych ID do modeli. Przykładowo W pliku Zeus_Model_nazwa_poziomu_trudności mamy do czynienia z czymś takim, jak UNUSED - ID: 156, 157, 166, 167, 168:

Code:
-----------------------------------------

Notes on working with the model data
-------------------------------------

0. Modifying this data can have unexpected, undesired side effects. Always keep a back up copy.

1. The numbers within the curly brackets ( { and } ) are the actual data.

2. Please keep everything (including the spacing) as it is laid out here,
  only changing the numbers (This helps when hardcoding the data back into
  the compiled code).

3. For negative numbers please keep the minus sign directly in front of the
  number ( e.g. -10   NOT   - 10), errors will result otherwise.

4. From left to right, the (BUILDINGS) numbers refer to :-
a - Cost of structure or of one tile of a structure (for walls etc)
b - Initial desirability value
c - desirability step (in tiles)
d - desirability step size
e - max desirability range
f - Number of people a building employs
g - Fire Risk Increment
h - Damage Risk Increment
i - Resource Used
j - Risk Reducer

5. From left to right, the (HOUSES) numbers refer to :-
a - DES level at which the house will devolve EVO_DES_LOW, // 0
b - DES level at which the house will evolve EVO_DES_HIG, // 1
c - Culture or science needed to evolve EVO_CULTURE, // 2
d - Water needed to evolve EVO_H2O, // 3
e - Stadium or Museum needed to evolve EVO_EDU, // 5
f - Percentage of population made soldiers EVO_PER_SOLDIERS, // 6
g - Maximum horse storage EVO_MAX_HORSES, // 7
h - Horses needed to evolve EVO_HORSES, // 8
i - Food needed to evolve EVO_FOOD_TYPES, // 9
j - Fleece needed to evolve EVO_FLEECE, // 10
k - Olive Oil needed to evolve EVO_OLIVE_OIL, // 11
l - Wine needed to evolve EVO_WINE, // 12
m - Armor required to evolve EVO_ARMS, // 13
n - Maximum armor storage EVO_MAX_ARMOR, // 14
o - Crime Risk Increment EVO_CRIME_INC, // 15
p - Crime Risk Base EVO_CRIME_BASE, // 16
q - UNUSED // 17
r - Population capacity EVO_CAPACITY, // 18
s - tax rate multiplier EVO_TAX_RATE, // 19
t - UNUSED , // 20
u - Disease Risk Increment EVO_DISEASE_INC, // 21

6. Chained structures such as walls roads etc do not have any effect on
desirability. (Except for Avenues and Boulevards.)

7. At the moment the maximum range for spreading desirability = 6 tiles.

8. When setting DES ranges note that a positive DES level needs a negative
 step.

9. Set values for the Dock and not the Dockhouse.

Model data starts here:-
-------------------------

ALL BUILDINGS

   a   b   c   d   e   f   g   h   i   j
  CST DES STP SZE RGE EMP FRI DRI RES RRD

0,BUILD_NOTHING,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
1,BUILD_UNDO,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
2,BUILD_HOUSE1_HUT,{,20,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
3,BUILD_HOUSE2_SHACK,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
4,BUILD_HOUSE3_HOVEL,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
5,BUILD_HOUSE4_HOMESTEAD,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
6,BUILD_HOUSE5_TENEMENT,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
7,BUILD_HOUSE6_APARTMENT,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
8,BUILD_HOUSE7_TOWNHOUSE,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
9,BUILD_ELITE_VACANT,{,200,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
10,BUILD_ELITE_DEVOLVED,{,0,0,0,0,4,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
11,BUILD_ELITE_HOUSE1_RESIDENCE,{,0,2,2,-1,4,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
12,BUILD_ELITE_HOUSE2_MANSION,{,0,3,2,-1,4,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
13,BUILD_ELITE_HOUSE3_MANOR,{,0,4,2,-1,4,0,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
14,BUILD_ELITE_HOUSE4_ESTATE,{,0,6,2,-1,4,0,5,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
15,BUILD_FLOWER_GARDEN,{,40,8,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
16,BUILD_GAZEBO,{,45,6,1,-1,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
17,BUILD_HEDGE_MAZE,{,85,12,1,-1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
18,BUILD_FISH_POND,{,125,18,1,-3,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
19,BUILD_TALL_OBELISK ,{,24,8,1,0,2,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
20,BUILD_SUNDIAL,{,40,7,1,-2,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
21,BUILD_TOPIARY,{,75,15,1,0,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
22,BUILD_SPRING,{,85,10,2,-1,5,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
23,BUILD_STONE_CIRCLE,{,120,24,2,-2,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
24,BUILD_SHORT_OBELISK ,{,18,6,1,-1,2,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
25,BUILD_WATER_PARK ,{,32,5,1,-1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
26,BUILD_TRADE (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
27,BUILD_DRAMA (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
28,BUILD_ROAD,{,3,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
29,BUILD_DIG,{,2,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
30,BUILD_FARMS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
31,BUILD_WHEAT_FARM,{,45,-3,1,1,3,10,10,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
32,BUILD_ONION_FARM,{,45,-4,2,1,3,10,5,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
33,BUILD_CARROT_FARM,{,45,-2,1,1,2,10,5,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
34,BUILD_ORCHARDS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
35,BUILD_GRAPEVINE,{,6,1,1,-1,1,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
36,BUILD_OLIVE_TREE,{,6,1,1,-1,1,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
37,BUILD_GROWERS_LODGE,{,50,-3,1,1,2,12,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
38,BUILD_HERDING ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
39,BUILD_GOAT,{,8,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
40,BUILD_SHEEP,{,8,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
41,BUILD_SHEEP_FARM,{,35,-5,1,2,3,8,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
42,BUILD_GOAT_FARM,{,35,-5,1,2,3,8,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
43,BUILD_HUNTING_SEA ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
44,BUILD_FISHING_WHARF,{,65,-15,1,2,4,10,10,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
45,BUILD_URCHIN_COLLECTOR,{,65,-15,1,2,4,10,10,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
46,BUILD_HUNTING_LODGE,{,40,-6,2,-2,4,8,15,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
47,BUILD_RAW_MATERIALS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
48,BUILD_MINT,{,200,-10,2,2,6,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
49,BUILD_MARBLE_QUARRY,{,150,-6,1,1,4,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
10,BUILD_FOUNDRY,{,120,-10,1,1,6,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
51,BUILD_TIMBER_MILL,{,75,-5,1,1,4,12,20,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
52,BUILD_WORKSHOPS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
53,BUILD_WINERY,{,90,4,1,-1,4,12,0,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
54,BUILD_OIL_PRESS,{,90,-4,2,2,4,12,0,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
55,BUILD_SCULPTURE_STUDIO,{,200,-2,1,1,2,18,2,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
56,BUILD_ARTISANS_GUILD,{,75,-6,2,1,3,25,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
57,BUILD_GRANARY,{,100,-12,1,2,4,18,16,16,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
58,BUILD_STOREHOUSE,{,50,-2,4,1,4,12,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
59,BUILD_STOREHOUSE_BAY,{,0,-2,4,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
60,BUILD_DOCK,{,200,-2,4,1,4,24,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
61,BUILD_DOCK_HOUSE,{,0,-2,4,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
62,BUILD_TRADING_POST,{,200,-2,4,1,4,24,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
63,BUILD_AGORA_SMALL,{,50,12,2,-2,6,0,12,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
64,BUILD_AGORA_LARGE,{,100,12,2,-2,6,0,12,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
65,BUILD_AGORA_ROAD,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
66,BUILD_EMPTY_VENDOR,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
67,BUILD_VENDORS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
68,BUILD_FOOD_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
69,BUILD_FLEECE_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
70,BUILD_OIL_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
71,BUILD_WINE_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
72,BUILD_ARMS_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
73,BUILD_HORSE_TRAINER,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
74,BUILD_FOUNTAIN,{,35,4,2,-2,4,4,0,8,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]75,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
76,BUILD_INFIRMARY,{,70,-2,4,0,4,11,10,10,0,50,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
77,BUILD_COLLEGE,{,65,-5,1,-3,2,12,0,12,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
78,BUILD_DRAMA_SCHOOL,{,35,0,0,0,0,10,0,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
79,BUILD_GYMNASIUM,{,75,0,0,0,0,7,0,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
80,BUILD_STADIUM,{,400,0,0,0,0,45,0,8,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
81,BUILD_PODIUM,{,30,3,1,-1,3,4,0,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
82,BUILD_THEATRE,{,120,6,1,-1,3,18,0,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
83,BUILD_LARGE_SANC ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
84,BUILD_LARGE_SANC_ZEUS,{,2920,20,1,-2,6,75,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
85,BUILD_LARGE_SANC_POSEIDON,{,2480,20,1,-2,6,75,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
86,BUILD_LARGE_SANC_DEMETER,{,840,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
87,BUILD_LARGE_SANC_APOLLO,{,920,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
88,BUILD_LARGE_SANC_ARTEMIS,{,1520,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
89,BUILD_LARGE_SANC_ARES,{,960,20,1,-2,6,50,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
90,BUILD_LARGE_SANC_APHRODITE,{,720,20,1,-2,6,50,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
91,BUILD_LARGE_SANC_HERMES,{,640,20,1,-2,6,45,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
92,BUILD_LARGE_SANC_ATHENA,{,2160,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
93,BUILD_LARGE_SANC_HEPHAISTOS,{,760,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
94,BUILD_LARGE_SANC_DIONYSUS,{,400,20,1,-2,6,45,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
95,BUILD_LARGE_SANC_HADES,{,1320,20,1,-2,6,75,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
96,BUILD_LARGE_SANC_HERA,{,1760,20,1,-2,6,65,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
97,BUILD_LARGE_SANC_ATLAS,{,1760,20,1,-2,6,55,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
98,BUILD_LARGE_SANC_POSEIDON2,{,2080,20,1,-2,6,80,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
99,BUILD_POSEIDON_PYRAMID (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
100,BUILD_POSEIDON_PYRAMID1,{,0,15,1,-2,4,0,0,0,0,0,},Modest Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
101,BUILD_POSEIDON_PYRAMID2,{,0,20,1,-2,4,0,0,0,0,0,},Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
102,BUILD_POSEIDON_PYRAMID3,{,0,25,1,-2,5,0,0,0,0,0,},Great Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
103,BUILD_POSEIDON_PYRAMID4,{,0,30,1,-2,6,0,0,0,0,0,},Majestic Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
104,BUILD_POSEIDON_PYRAMID5,{,0,16,1,-2,4,0,0,0,0,0,},Small Monument to the Sky,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
105,BUILD_POSEIDON_PYRAMID6,{,0,20,1,-2,5,0,0,0,0,0,},Monument to the Sky,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
106,BUILD_POSEIDON_PYRAMID7,{,0,25,1,-2,6,0,0,0,0,0,},Grand Monument to the Sky,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
107,BUILD_POSEIDON_PYRAMID8,{,0,20,2,-2,4,0,0,0,0,0,},Minor Shrine,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
108,BUILD_POSEIDON_PYRAMID9,{,0,25,2,-2,5,0,0,0,0,0,},Shrine,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
109,BUILD_POSEIDON_PYRAMID10,{,0,30,2,-2,6,0,0,0,0,0,},Major Shrine,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
110,BUILD_POSEIDON_PYRAMID11,{,0,30,1,-2,6,0,0,0,0,0,},Pyramid of the Pantheon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
111,BUILD_POSEIDON_PYRAMID12,{,0,25,1,-2,5,0,0,0,0,0,},Altar of Olympus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
112,BUILD_POSEIDON_PYRAMID13,{,0,30,1,-3,6,0,0,0,0,0,},Temple of Olympus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
113,BUILD_POSEIDON_PYRAMID14,{,0,25,1,-1,6,0,0,0,0,0,},Observatory Kosmika,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
114,BUILD_POSEIDON_PYRAMID15,{,0,25,1,-1,6,0,0,0,0,0,},Museum Atlantika,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
115,BUILD_ORACLE,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
116,BUILD_ALTAR,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
117,BUILD_PALACE,{,250,18,3,-3,6,0,5,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
118,BUILD_AVENUE,{,20,3,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
119,BUILD_COMMEMORATIVE,{,0,30,2,-5,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
120,BUILD_LARGE_BRIDGE,{,15,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
121,BUILD_SUPER_OFFICE,{,20,0,0,0,0,5,5,0,0,50,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
122,BUILD_TAX_OFFICE,{,50,-4,1,1,2,8,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
123,BUILD_NO_ACCESS,{,4,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
124,BUILD_GUARDPOST,{,40,-2,1,1,2,6,0,10,0,50,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
125,BUILD_HEROES_HALL,{,0,15,2,-2,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
126,BUILD_BOULEVARD,{,30,3,2,-2,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
127,BUILD_BENCH,{,12,2,2,-1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
128,BUILD_GARDENS,{,12,3,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
129,BUILD_DORIC_COLUMN,{,16,4,1,-2,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
130,BUILD_WALL,{,5,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
131,BUILD_GATEHOUSE,{,80,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
132,BUILD_TOWER,{,100,-4,4,1,4,15,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
133,BUILD_HORSE_RANCH,{,200,-10,1,1,4,15,10,0,10,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
134,BUILD_HORSE_CORRAL,{,0,-6,1,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
135,BUILD_ARMORY,{,85,-8,1,1,4,18,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
136,BUILD_WARSHIP_WHARF,{,150,-12,2,2,4,100,10,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
137,BUILD_PHILO (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
138,BUILD_ATHLETE (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
139,BUILD_DEFENSE(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
140,BUILD_MIL_WORKSHOPS(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
141,BUILD_REC_AREAS(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
142,BUILD_BEAUTY(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
143,BUILD_HEROES_HALL_SEL(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
144,BUILD_MAP_QUARRY,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
145,BUILD_IONIC_COLUMN,{,16,4,1,-2,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
146,BUILD_CORINTHIAN_COLUMN,{,16,4,1,-2,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
147,BUILD_LIGHTNING,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
148,BUILD_DOLPHIN_SCULPTURE ,{,80,12,2,-3,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
149,BUILD_ORRERY ,{,90,9,1,-1,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
150,BUILD_SHELL_GARDEN ,{,40,5,1,0,5,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
151,BUILD_BATHS ,{,115,15,1,-1,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
152,BUILD_BIRD_BATH ,{,12,3,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]153,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]154,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]155,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]156,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
157,BUILD_MONUMENTS (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
158,BUILD_MAP_HALF_SLOPE_ELEVATION,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
159,BUILD_MAP_LAVA,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
160,BUILD_MAP_FLOOD,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]161,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]162,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
163,BUILD_MAP_LANDSLIDE_POINT,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
164,BUILD_THINGAMABOB,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]165,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]166,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]167,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
168,BUILD_MAP_INUNDATION_POINT,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
169,"BUILD_RUIN,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
170,"BUILD_MAP_DIRT, //116",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
171,"BUILD_MAP_TREES, //117",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
172,"BUILD_MAP_WATER, //118",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
173,"BUILD_MAP_EARTHQUAKE, //119",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
174,"BUILD_MAP_SCRUB, //120",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
175,"BUILD_MAP_ROCKS, //121",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
176,"BUILD_MAP_MEADOW, //122",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
177,"BUILD_MAP_PLATEAU, //123",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
178,"BUILD_MAP_ANTI_PLATEAU, //124",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
179,"BUILD_MAP_ROAD, //125",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
180,"BUILD_MAP_INVASION_POINT, //126",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
181,"BUILD_MAP_ENTRY_POINT, //127",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
182,"BUILD_MAP_EXIT_POINT, //128",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
183,"BUILD_MAP_RAMP, //129",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
184,"BUILD_MAP_RIVER_IN, //130",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
185,"BUILD_MAP_RIVER_OUT, //131",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
186,"BUILD_MAP_FISHING_POINT, //132",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
187,"BUILD_MAP_PREDATOR_POINT, //133",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
188,"BUILD_MAP_BEACH, //134",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
189,"BUILD_MAP_NOTHING, //135",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
190,"BUILD_MAP_PREY_POINT, // 139",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
191,"BUILD_MAP_ELEVATION,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
192,"BUILD_MAP_ORDINARY_ROCK,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
193,"BUILD_MAP_COPPER_ROCK,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
194,"BUILD_MAP_SILVER_ROCK,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
195,BUILD_MAP_CLIFF_ROCK,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
196,"BUILD_MAP_MARSHLAND,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
197,"BUILD_MAP_NOTHING,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
198,"BUILD_MAP_DISEMBARK_POINT,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
199,BUILD_RACE_TRACK,{,60,-6,1,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
200,BUILD_RACE_BLDS (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
201,BUILD_CROSSWALK,{,50,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
202,BUILD_BIBLIOTHEKE,{,35,3,1,-1,3,5,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
203,BUILD_OBSERVATORY,{,150,7,1,-1,4,18,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
204,BUILD_UNIVERSITY,{,65,-5,1,-3,3,12,0,12,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
205,BUILD_LABORATORY,{,120,0,0,0,0,9,20,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
206,BUILD_INVENTORS_WORKSHOP,{,85,0,0,0,0,12,20,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
207,BUILD_MUSUEM,{,400,12,2,-3,4,50,10,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
208,BUILD_ASTRO (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
209,BUILD_INVENTOR (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
210,BUILD_MAP_DEER_POINT,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
211,BUILD_ORICHALC_REFINERY,{,120,-10,1,1,5,16,5,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
212,BUILD_CHARIOT_WORKSHOP,{,225,-10,1,1,4,30,20,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
213,BUILD_BLACK_MARBLE_SHOP,{,150,-6,1,1,4,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
214,BUILD_FRUIT_GROWERS_LODGE,{,45,2,1,-1,2,12,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
215,BUILD_CHARIOT_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
216,BUILD_CORRAL_SLAUGHTER,{,150,-12,2,1,5,25,10,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
217,BUILD_FRUIT_TREE,{,6,1,2,-1,2,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
218,BUILD_MAP_BLACK_MARBLE,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
219,BUILD_MAP_ORICHALC,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
220,BUILD_CATTLE,{,15,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

ALL HOUSES
1: Hut,{,-99,-10,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,15,5,5,8,1,0,20,,4,4,1.25,,,,,,
2: Shack,{,-12,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,15,5,10,16,1,0,15,,8,4,2.5,,,,,,
3: Hovel,{,-2,10,15,1,0,20,0,0,1,0,0,0,0,0,10,0,15,24,1,0,15,,12,4,3.75,,,,,,
4: Homestead,{,-2,10,15,1,0,20,0,0,1,1,0,0,0,0,10,0,20,32,2,0,10,,32,4,5,,,,,,
5: Tenement,{,5,20,35,1,0,25,0,0,1,1,0,0,0,0,5,0,25,40,2,0,10,,40,4,6.25,,,,,,
6: Apartment,{,15,30,35,1,0,25,0,0,1,1,1,0,0,0,5,0,30,48,2,0,5,,48,4,7.5,,,,,,
7: Townhouse,{,25,100,45,1,0,25,0,0,1,1,1,0,0,0,0,0,40,60,2,0,5,,60,4,10,,,,,,
Elite: Vacant,{,-99,50,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,2,-20,0,0,0,0,0,-100,,0,16,0,,,,,,
Elite 0: Devolved,{,-99,50,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,2,-20,0,0,1,0,0,-100,,0,16,0,,,,,,
Elite 1: Residence,{,46,60,50,0,0,0,1,0,1,1,1,0,0,2,-20,0,75,6,16,0,0,,48,16,4.6875,,,,,,
Elite 2: Mansion,{,56,70,60,0,0,20,2,0,1,1,1,0,1,2,-20,0,100,10,16,0,0,,80,16,6.25,,,,,,
Elite 3: Manor,{,66,80,70,0,0,25,4,0,1,1,1,1,1,4,-20,0,150,16,16,0,0,,128,16,9.375,,,,,,
Elite 4: Estate,{,76,100,80,0,1,20,4,1,1,1,1,1,1,4,-20,0,200,20,16,0,0,,160,16,12.5,,,,,,
End of model data.
Możemy dojść do porozumienia. Byłby to powolny, leniwy projekt, działający na tle Colobota, jak na razie, ale do zrobienia w przerwach między kolejnymi łatkami do Colobota.


Świątynie w Zeusie można edytować, nie wiem, czy wiecie.
http://zeus.n-gry.pl/download/231
#7
Problem jest taki, że w przerwach między łatkami do Colobota to nie byłoby komu tworzyć Zeusowego silnika. Programowanie to akurat na tyle problematyczne, że najpierw trzeba zrozumieć kod, tymczasem nawet u nas są fragmenty, gdzie nie do końca wiadomo jak to działa, a tu trzeba byłoby jeszcze analizować kolejny kod. Można byłoby jakoś się dzielić (np. przez jakiś czas siedzimy tu, potem tyle samo tam), ale u nas jest trochę za mało czasu, a nie chcemy chyba komuś narzucać priorytetu "będziemy robić wasz projekt tylko jeśli wy pomożecie nam".
Jeśli chodzi o dekompilację, to nie sądzę, by był to dobry pomysł. My dostaliśmy kod bezpośrednio od producenta, razem z licencją na nazwę Colobot. Dekompilacja kodu jest zwykle zabroniona, oprócz tego wydawanie gry na własnym silniku pod nazwą chronioną prawnie może przysporzyć kłopotów, a tego raczej nikt nie chce. W takim razie trzeba byłoby pytać producentów czy udostępniliby kod gry grupie społeczności do dalszych prac, albo chociaż użyczenie praw do wykorzystywania marki Zeus do tworzenia kolejnych gier z serii. Być może nadanie praw przez wydawcę/producenta coś zmieniłoby w tej kwestii, ale mogę się mylić.
Kolejna rzecz: Impression Games zostało zamknięte 11 lat temu, wcześniej studio było kupione przez Sierrę, później przez Cendant i ostatecznie przez Vivendi Universal. Nie wiadomo, czy kod źródłowy gdziekolwiek został, co mogłoby uniemożliwić odzyskanie wielu "znajdziek" (jak nasz Robby/Toto).
Spoiler :
[Image: unknown.png]
#8
Naprawdę nie chcę niszczyć niczyich marzeń, ale ten pomysł jest najzwyczajniej w świecie nierealny. Ani jedna, ani druga strona, nie jest nawet zorganizowaną grupą, większość osób zna się tylko przez Internet. Nie jesteśmy studiem, nie pracujemy 8 godzin dziennie nad jednym projektem, żebyśmy mieli w ogóle gdzie umieścić pracę nad czymś innym "w przerwach". Każdy ma swoje życie, szkołę, pracę, te projekty są po godzinach. Nikt tu nikim nie jest w stanie dyrygować.

Colobot jest projektem pasjonatów. Zdajesz sobie sprawę, jak wielki bum popularności był w momencie, kiedy wyszły newsy o otwarciu kodu? Wiesz, ile osób wtedy się uaktywniło, pojawiło? Zobacz, ilu zostało, ilu rocznie przybywa i ilu odchodzi, jakie jest tempo prac. I to nie jest kwestia organizacji, nawet najlepsza organizacja tu mało zmieni, taki jest po prostu charakter społecznościowego projektu, właściwie to wydaje mi się, że bardzo dobrze Colobot się trzyma. Ale chodzi o to, że każdy jest tu samodzielnie myślącą i organizującą się jednostką. Nie ma siły, żeby kazać choćby kilku osobom od nas pracować nagle nad kodem innej gry, o której w dodatku pewnie pierwszy raz słyszą. Ludzie, którzy do tej pory tu są, są zainteresowani Colobotem, mają do niego sentyment, trzyma ich tutaj znajomość z poszczególnymi ludźmi, chcą zgłębiać grę dzieciństwa, dla niektórych to może być najważniejsze hobby... Jeśli ktoś stąd zajmie się tą grą, to zrobi to z własnej, nieprzymuszonej woli. Ale trudno tu mówić o jakiejś większej, poważniejszej "współpracy" jeśli chodzi o współpracę całych grup ludzi, raczej poparciu inicjatywy, niczym więcej.

Na stronie colobot.info przecież nie będziemy nagle ustawiać działów związanych z grą inną niż Colobot, to nie ma sensu.

Podajesz za dużo ogólników odnośnie rzekomej "współpracy". W moim rozumieniu to słowo jest zupełnie niepasujące do tego, co możemy zrobić. Poprzeć inicjatywę, czyli pozwolić temu tematowi tutaj pozostać, napisać newsa na głównej zachęcającego do dołączenia, owszem, to jest bardziej prawdopodobne. Jeśli jednak oczekujecie, że nagle cały TerranovaTeam zacznie zajmować się czymś innym, to się zawiedziecie i to nie z powodu czyjejś złośliwości, tylko po prostu z niemożliwości takiego przedsięwzięcia.

TL;DR kto będzie chciał, ten dołączy do was, kto nie, ten nie, "współpraca" to nieodpowiednie słowo, możemy co najwyżej "poprzeć" wasz projekt (jako "ci od Colobota") reklamując go.
[Image: XvN5CTW.png] [Image: UYXyyMS.png]
#9
Zgadzam się z Simbax'em.

Tak duże projekty muszą żyć własnym życiem, uzależnianie jednego od drugiego moim zdaniem nie ma sensu.
"Współpraca" więc tutaj nie pasuje. Bardziej mentoring jest odpowiednim określeniem. Jednak mentor doradza, nie robi czegoś za swojego studenta.

"Najbardziej sensowną formą "współpracy" będzie po prostu opisanie przez jedną osobę doświadczeń TerranovaTeam, z których mogą skorzystać tamci fani, jeśli będą chcieli.
...
Można by zresztą stworzyć taką podstronę na naszej głównej stronie dostępną dla wszystkich, jak tak teraz o tym myślę. Otworzyłaby wielu osobom oczy."

Bardzo chętnie bym o tym poczytał.


Cięszę się, że są osoby zainteresowane takim pomysłem i nie chcę nikogo zniechęcać, ale również uważam, że taki pomysł to bardzo duże przedsięwzięcie i żeby cokolwiek mogło z niego wyjść to ludzie muszą się poznać, wiedzieć kogo na co stać i ile czasu ktoś może poświęcić. Na sam ten proces potrzeba czasu.
#10
Wspomnienia wracają Smile Nad Colobotem i właśnie Zeusem spędziłem najwięcej czasu wśród gier Smile Darzę ich wielkim sentymentem.
Gdy otrzymałem dostęp do internetu to pierwsze co sprawdzałem to czy nie są planowane kontynuacje tych produkcji. Dawno temu również udzielałem się na stronie n-gry, ale ze względu na moje adminowanie PPC moja większa uwaga była skupiona na Colobocie.


Życzę powodzenia w realizacji marzeń Smile


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)