Colobot Forum - International Colobot Community

Full Version: Anty-Aliasing
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
MATERIAL NA 0.1.6

Przeglądam se poradnik NeHePL
I znalazlem interesujący artykuł jak dodać naszej grze ficzer o nazwi 'anti-aliasing', czyli wygladzanie krawędzi.
Pomyślałem se: Kurde. Czy nie warto tym sie podzielic z TT?

Link: http://aklimx.sppieniezno.pl/nehepl/display.php?id=46
@tomaszkax86 wspominał kiedyś, że na obecnym silniku graficznym z OpenGL1.3 antyaliasing byłby zbyt mało wydajny. Być może któryś z nowszych silników będzie miał lepsze możliwości wprowadzenia tej opcji.
ARB_MULTISAMPLE wymaga albo utworzenia GL Contextu z buforem multisamplowym, albo FBO z multisamplowymi renderbufferami i/lub teksturami. Dla zachowania wieloplatformowości preferowana jest ta druga metoda. Częściową implementację dla FBO już mamy, trzeba tylko dodać parę elementów. Jak zrefaktoryzuję kod dla FBO to mogę to wprowadzić.