Colobot Forum - International Colobot Community

Full Version: Odświeżenie Poziomów - Download
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
Daję paczkę lepszej fabuły colobota.

Poprawki brałem z listy tomangela stąd: http://colobot.info/forum/showthread.php?tid=586
Źródło muzyki wykorzystanej w niektórych misjach jest całkowicie darmowe.
Muzyka: http://incompetech.com/

>>>DOWNLOAD<<<
Ściągnąłem tę paczkę z ciekawości i od razu w pierwszej misji rzuciło mi się coś czego nie powinno być - na Nevadzie jeżdżą różne roboty w tym np. działo organiczne, które przecież zostaje odkryte dopiero na Wulkanii jako zupełnie nowa technologia. W dodatku wszystkie pojazdy zderzają się i jest ich dużo za dużo, jeżdzą i latają bez ładu i składu (jest nawet robot nurek - po co?), a wszyscy astronauci mają ten sam kolor skafandra co nasz gracz (wygląda to trochę dziwnie).
Co do tego ostatniego, to raczej ograniczenie technologiczne. Można albo przyzwać inżyniera, albo kolejnego Me, który wygląda zupełnie jak my. W przyszłości może to zmienimy.
Zmiany:
1) Dodano wszystkie ćwiczenia z CeeBot-A + muzyka
2) Samouczek przed kampanią + poprawki
3) Muzyka w ProgramoBitwach i Wyzwaniach

levels.zip
Pierwsze: zmień kodowanie plików tekstowych. Znaki niełacińskie nie są prawidłowo odczytywane. Obecnie używane jest ANSI, tymczasem wymagane jest UTF-8.
W czwartej misji widok wciąż jest zza pleców robota, wg. SatCom powinien być widok z kamery.
W treningu latania dodaj może baterię atomową, zwykła może nie starczyć jeśli leci się wolniej. Sam tor może być mylący, bez spojrzenia na minimapę nie wiadomo od razu, czy powinniśmy lecieć do celu po lewej czy po prawej.
Cały samouczek może wydawać się trochę zbyt obfity w spoilery. Zamiast obcych może po prostu jeżdżące roboty treningowe? W końcu nie wiemy co nas spotka na innych planetach.
Dalej nie jestem pewien czy to przez wymieszanie tego z plikami gry (wrzuciłem archiwum do folderu mods), ale też znalazło się parę kwiatków.
Pierwsza misja na Nevadzie: astronauta w hełmie, z plecakiem, szuka plecaka. uhm...
Druga: co tu w zasadzie robi Recycler? I WingedGrabber?
Trzecia podobnie, oprócz tego Recycler zablokował mi na chwilę odlot, bo chciał przejechać się po powierzchni rakiety.

To w sumie tyle od technicznej strony.
(09-21-2015, 12:13 AM)tomangelo Wrote: [ -> ]Pierwsze: zmień kodowanie plików tekstowych. Znaki niełacińskie nie są prawidłowo odczytywane. Obecnie używane jest ANSI, tymczasem wymagane jest UTF-8.

Portowałem misje z oryginałki... Jakbym to pisał od zera to krzaczków by ni było.

(09-21-2015, 12:13 AM)tomangelo Wrote: [ -> ]Druga: co tu w zasadzie robi Recycler? I WingedGrabber?
Trzecia podobnie, oprócz tego Recycler zablokował mi na chwilę odlot, bo chciał przejechać się po powierzchni rakiety.

Zawsze można wywalić

(09-21-2015, 12:13 AM)tomangelo Wrote: [ -> ]W czwartej misji widok wciąż jest zza pleców robota, wg. SatCom powinien być widok z kamery.
W treningu latania dodaj może baterię atomową, zwykła może nie starczyć jeśli leci się wolniej. Sam tor może być mylący, bez spojrzenia na minimapę nie wiadomo od razu, czy powinniśmy lecieć do celu po lewej czy po prawej.

1) Zmieniłem Info o tym na SatCom
2) Zmieniłem Baterie

(09-21-2015, 12:13 AM)tomangelo Wrote: [ -> ]Cały samouczek może wydawać się trochę zbyt obfity w spoilery. Zamiast obcych może po prostu jeżdżące roboty treningowe? W końcu nie wiemy co nas spotka na innych planetach.

Podmieniłem na Roboty-cele

(09-21-2015, 12:13 AM)tomangelo Wrote: [ -> ]Pierwsza misja na Nevadzie: astronauta w hełmie, z plecakiem, szuka plecaka. uhm...

Inaczej w Produce sie nie da :/


Download
https://www.dropbox.com/s/p303g8wp2echht...s.zip?dl=0
(09-21-2015, 03:40 PM)DavivaD Wrote: [ -> ]
(09-21-2015, 12:13 AM)tomangelo Wrote: [ -> ]Pierwsze: zmień kodowanie plików tekstowych. Znaki niełacińskie nie są prawidłowo odczytywane. Obecnie używane jest ANSI, tymczasem wymagane jest UTF-8.

Portowałem misje z oryginałki... Jakbym to pisał od zera to krzaczków by ni było.

Otwórz plik w Notepad++ lub Sublime, tam jest opcja do konwertowania plików na inne kodowanie. Każdy porządniejszy edytor tekstu ma tą opcję.
Już wywaliłem polskie znaki :/
Nie musiałeś wywalać, wystarczyło zmienić kodowanie by działało.
Zrobiłem drobne poprawki na Wulkani (źle porozstawiałem byty + muzyka).
Zmieniłem muzykę zakańczającą.

https://www.dropbox.com/s/p303g8wp2echht...s.zip?dl=0

Update.
Recolor minimapek i poprawki.
https://www.dropbox.com/s/nkh6h0iskwzo7om/nl.zip?dl=0