Pomysły - Printable Version +- Colobot Forum - International Colobot Community (https://colobot.info/forum) +-- Forum: [Archive] New forum (2015-2019) (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=76) +--- Forum: Polish Forums (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=73) +---- Forum: O wszystkim (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=74) +---- Thread: Pomysły (/showthread.php?tid=585) |
Pomysły - Mr. Master - 03-08-2015 Jakiś czas (czytaj około 2 lat) temu, sam nie wiem po co, zebrałem ze starego i nowego forum wszystkie pomysły które wtedy znalazłem na temat nowości w Colobocie. Plik jest "surowy", czyli po prostu kopiuj wklej do notatnika. Zostawiam go tutaj, jeżeli ktoś byłby zainteresowany. RE: Pomysły - DavivaD - 03-08-2015 Jest to strasznie nieposortowane RE: Pomysły - tomangelo - 03-08-2015 Po kolei (prawie): Drewniane kostki tytanu - to brzmi jak kartonowa stal, czy mięsny asfalt. Innymi słowy - bez większego sensu. OP robot linijkę niżej - Zbyt OP Mały thumper - nawet ciekawe, ale raczej do jakiegoś Colobot Teen Gold, czy czegoś takiego. Robot antymaterii - trochę zbyt OP Robot budowniczy - już są takie plany co do Golda, tylko będzie on raczej na bazie standardowych botów, tylko zamiast armaty/chwytaka miałby właśnie działko neutronowe. Chociaż to hakowanie stron internetowych jest raczej poza planami. Rusztu na kołach - ??? Uzdrowiciel < naprawia roboty z odległości ok. 50 m. > - obecnie osłaniacz ma taką funkcję. Wszystkiego nie doczytałem, strasznie tego dużo, jednak sporo z tych pomysłów mogłoby się nadawać jako elementy Colobot 2, ew. jako mody do jakichś scenariuszy tworzonych przez społeczność (o ile kod pozwoli na takie modyfikacje). RE: Pomysły - Mr. Master - 03-09-2015 Quote:Jest to strasznie nieposortowane Quote:Po kolei (prawie): Jak już napisałem było to po prostu kopiuj-wklej, nawet nie sprawdzałem czy to ma jakiś sens. Te najdziwniejsze pochodzą pewnie z opowiastki i szalonej fabuły. RE: Pomysły - RaptorParkowsky - 03-09-2015 Quote:Drewniane kostki tytanu Okeeej... 3 minuty blendzenia... -"Raptor, pozmywaj naczynia!", -"Juuuż idę." [klika_guzik_render]... Po niespełna godzinie: A po dłuższym spacerku wieczorem po mieście: RE: Pomysły - krzys_h - 03-09-2015 Godzinie? Wyrenderowałbym to w 4K dwa razy szybciej RE: Pomysły - RaptorParkowsky - 03-09-2015 @krzys_h: Na pewno dasz radę bez użycia GPU wyrenderować coś takiego w 4K z 24 samplami w zaledwie pół godziny? Oj, chyba nie ;P . I nie dam Ci monopolu na rendering wszystkiego, co powstaje w Raptory Parkowski Studio, bo długi rendering ma swój urok i jest po co wstać od komputera, by pójść na spacer . Poza tym, rendering tego w 4K jest nieopłacalny i tylko by bardziej wyeksponowało polygonozę dymka z tekstem. A wracając do tematu: Quote:robot ma z przodu gąsiennice, a z tyłu koła. Na bokach robota znajdują się działka organiczne, a na górze jest ramię robota :grab: . Ma właściwości robota nurka. Jest dobrze opancerzony przez co mrówki są na niego bezsilne. Rozwaliło system... Było coś takiego w Starym PPC? Nie przypominam sobie jakoś. Quote:Komputer DNA - jest to komputer który potrafi modyfikować kod DNA według zadanego programu Bez sensu. Równie dobrze możnaby to zrobić w AutoLab. Quote:Superkomputer (po prostu komputer do wymagających obliczeń) Egien. ResearchCenter ma ponad 65 tysięcy procesorów. Czyli jeśli będę chciał coś ambitnego wyrenderować, to wystaczy że uruchomię Colobota. Nawet tego Mantowego, 1.9-PL ;P . Quote:Wieża telewizyjna - odbiera informacje z kamery, modyfikuje ją, a na samym końcu wysyła zmodyfikowaną informację do ekranu.Stacje przekaźnikowe mogłyby pełnić taką funkcję, ba, całe protokoły łączności można by na tym w CBOT pisać ;P . A na multi hakować czyjeś sieci stacji przekaźnikowych. Ważniejsze skomentowałem, choć tego typu rozmowy (jeśli mają na poważnie być wkładem w projekt GOLD) wolałbym omawiać w przeznaczonym do tego dziale developerskim. RE: Pomysły - tomangelo - 03-09-2015 Zawody w budowaniu i hakowaniu sieci byłyby nawet ciekawe. Są 2 ekipy: webmasterów i hackerów. Pierwsi mają trochę czasu na budowę sieci, która ma oprzeć się hakerom i być sprawna po zakończeniu rundy. Drudzy starają się w jakiś sposób ją zdestabilizować, zakłócić przekaz, unieruchomić sieć lub cokolwiek. Może niekoniecznie w tej formie, ale coś w podobie można byłoby kiedyś spróbować jakoś zorganizować. No i faktycznie, starajmy się jednak w miarę możliwości pisać w angielskich działach, być może komuś jeszcze mogłoby się to spodobać, natchnąć, czy cokolwiek, ale w obecnej formie nie mógłby tego nijak zrozumieć. Teraz gdy ktoś wchodzi na forum widzi aktywność tylko w polskim dziale. Tymczasem angielskie świecą pustkami, prawie jak na poprzednim forum. RE: Pomysły - DavivaD - 03-16-2015 Quote:Drewniane kostki tytanuZapraszam: http://colobot.info/forum/showthread.php?tid=2&page=3&highlight=opowiastka I co jeszcze? Latający beczkowóz z innego wymiaru? (03-09-2015, 09:25 PM)Raptor Wrote:Quote:robot ma z przodu gąsiennice, a z tyłu koła. Na bokach robota znajdują się działka organiczne, a na górze jest ramię robota :grab: . Ma właściwości robota nurka. Jest dobrze opancerzony przez co mrówki są na niego bezsilne. Zapraszam: http://colobot.info/forum/showthread.php?tid=117 OFFTOP Niektórzy mogą się zastanawiać czemu oryginalny kod colobota jest taki zawalony. Ponieważ w colobocie NIGDY nie usuwali niczego co było. Np. Robby - Widzieliśmy go TYLKO na screenach wersji beta tej pięknej gry a on wciąż w obecnym Colobocie jest, trzeba tylko go odkopać z gruzów. Mam na to przysłowie: "W naturze nic nie ginie" Ja właśnie tak podstąpiłem i dodałem sobie do Colobota Original Robbego za pomocą komendy "toto" w konsolce. Chociaż przywrócenie Robbego do colobota było "izi" to przywrócenie wszystkich innych pozostałości nie będzie już takie łatwe... Inne komendy które mi się udało stworzyć: FreezeTime - prototyp aktywnej pauzy Toto - zmienia zaznaczony obiekt w Robbego Boom - Niszczy obiekt (wybuchem) Burn - Niszczy obiekt (Spaleniem) Speed - Przyszpiesza grę o 8.0x Toy - Zmienia obiekt w wersję zabawkową Dzięki CBOTowi udało mi się wkroczyć w sfere C++. /OFFTOP Wiem... warnik leci za double :{ A ja mam pomysł! Może dodamy do komendy 'produce();' kolejną funkcje na coś w typie 'clip=LICZBA', 'magnifyDamage=LICZBA' czy 'power=LICZBA' To może urozmaicić gre A to na pewno mi się to przyda w AfC:R (co znaczy o wyższej wsobodzie w programowaniu walk miedzy botami gdzie druga baza ma mniej życia u produkowanych botów) RE: Pomysły - tomangelo - 04-16-2015 Jest już funkcja produce();, chociaż myśl o rozszerzeniu jej funkcjonalności brzmi ciekawie. |