Anty-Aliasing - Printable Version +- Colobot Forum - International Colobot Community (https://colobot.info/forum) +-- Forum: [Archive] New forum (2015-2019) (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=76) +--- Forum: Polish Forums (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=73) +---- Forum: O wszystkim (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=74) +---- Thread: Anty-Aliasing (/showthread.php?tid=622) |
Anty-Aliasing - DavivaD - 06-07-2015 MATERIAL NA 0.1.6 Przeglądam se poradnik NeHePL I znalazlem interesujący artykuł jak dodać naszej grze ficzer o nazwi 'anti-aliasing', czyli wygladzanie krawędzi. Pomyślałem se: Kurde. Czy nie warto tym sie podzielic z TT? Link: http://aklimx.sppieniezno.pl/nehepl/display.php?id=46 RE: Anty-Aliasing - tomangelo - 06-07-2015 @tomaszkax86 wspominał kiedyś, że na obecnym silniku graficznym z OpenGL1.3 antyaliasing byłby zbyt mało wydajny. Być może któryś z nowszych silników będzie miał lepsze możliwości wprowadzenia tej opcji. RE: Anty-Aliasing - tomaszkax86 - 06-07-2015 ARB_MULTISAMPLE wymaga albo utworzenia GL Contextu z buforem multisamplowym, albo FBO z multisamplowymi renderbufferami i/lub teksturami. Dla zachowania wieloplatformowości preferowana jest ta druga metoda. Częściową implementację dla FBO już mamy, trzeba tylko dodać parę elementów. Jak zrefaktoryzuję kod dla FBO to mogę to wprowadzić. |