AVI - Printable Version +- Colobot Forum - International Colobot Community (https://colobot.info/forum) +-- Forum: [Archive] New forum (2015-2019) (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=76) +--- Forum: Polish Forums (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=73) +---- Forum: O wszystkim (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=74) +---- Thread: AVI (/showthread.php?tid=647) |
AVI - DavivaD - 08-05-2015 http://aklimx.sppieniezno.pl/nehepl/display.php?id=35 Przyda się do filmowych splashy lub do filmów do SatCom bądź solucji RE: AVI - RaptorParkowsky - 08-05-2015 Obawiam się, że jeśli chodzi o filmowe intra czy tym podobne rzeczy, to bardziej będzie nam się opłacało skorzystać z nowszego i bardziej elastycznego formatu MKV. Obsługuje większość bardzo wydajnych kodeków, otwarty i nie patentowany, można nawet w jednym pliku kilka ścieżek dźwiękowych oraz napisów zmieścić, jeśli będziemy potrzebowali tego typu rozdzielenia video na języki. Ale zobaczymy, czy rzeczywiście będziemy tego potrzebować i co rzeczywiście będziemy kręcić/animować do gry, jako upiększacz. RE: AVI - krzys_h - 08-05-2015 Windows-only więc z góry odpada. Od tego są biblioteki typu libav które obsługują dziesiątki formatów bez praktycznie żadnych zmian w kodzie. RE: AVI - tomangelo - 08-05-2015 Do solucji, openingów czy intr możemy nawet wykorzystać sam silnik gry, trzeba byłoby tylko rozbudować trochę skryptowanie tego typu scenek. RE: AVI - krzys_h - 08-05-2015 @tomangelo ++, chyba że chcielibyśmy podmienić intro na Raptorowy teaser albo coś tego typu |