![]() |
Feature: Poziomy Trudności - Printable Version +- Colobot Forum - International Colobot Community (https://colobot.info/forum) +-- Forum: [Archive] New forum (2015-2019) (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=76) +--- Forum: Polish Forums (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=73) +---- Forum: O wszystkim (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=74) +---- Thread: Feature: Poziomy Trudności (/showthread.php?tid=672) |
Feature: Poziomy Trudności - DavivaD - 10-05-2015 Pomysł z BuzzingCars i od @tomaszkax86 . Ogólna wizja poziomów trudności: 1) Easy: - Więcej użytecznych przedmiotów na mapie. - Roboty, budynki i Me mają więcej HP. - Wolniej zużywające się ogniwa. - Wolniej przegrzewający się silnik. - Gorsze AI dla obcych. 2) Normal: - Normalna rozrywka. 3) Hard: - Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie - Roboty, budynki i Me mają mniej HP. - Szybciej zużywające się ogniwa. - Szybciej przegrzewający się silnik. - Lepsze AI dla obcych. 4) Programist: - Wszystkie roboty mają ustawiony parametr 'trainer=1' - Zamiast Me jest PracticeBot. Concept Screen: ![]() *Czeka na opinie TT* RE: Feature: Poziomy Trudności - RaptorParkowsky - 10-05-2015 (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy: (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:Nie zadziała, mapy będą się zbytnio różnić od siebie w zależności od poziomu trudności i będą na Easy i Hard wyglądać nienaturalnie (np. zbyt mało rudy uranu w miejscach dla niej charakterystycznych, czyli zamglone doliny). Moim zdaniem mapy powinny mieć więcej naturalizmu, nie zdeterminowanej z góry minimalnej/maksymalnej ilości na przejście misji. Jeśli już ograniczać zasoby surowców, to najwyżej sposób dostania się po nie, itp. (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy: (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:Będzie problem z kalibracją leveli, które mają odgórny limit na to. Zwłaszcza w przypadku Hard. (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Programist:Niewykonalne, NASA wysyła przecież pierwszą załogową misję. Akurat tego elementu fabuły raczej nie zmienimy. Reszta wydaje się sensowna. Najwyżej wywaliłbym Hard. RE: Feature: Poziomy Trudności - DavivaD - 10-05-2015 (10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote:Zawsze można ograniczyć do obiektów na SpaceShip.(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy: Bo modyfikowanie reliefu średnio mi się podoba... (10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote:To co byś proponował?(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy: ![]() (10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote:To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me?(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Programist:Niewykonalne, NASA wysyła przecież pierwszą załogową misję. Akurat tego elementu fabuły raczej nie zmienimy. RE: Feature: Poziomy Trudności - RaptorParkowsky - 10-05-2015 (10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To co byś proponował?Już zaproponowałem. Wywalić Hard, zostawić Easy i Normal z trybem dla Programistów i powinno działać. (10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me?W ogóle nie należy tego robić. Część zadań będzie możliwa z użyciem planowanych Builderów, ale jak wiadomo, są misje, w których trzeba po prostu umieć chodzić, latać i dźwigać astronautą. To wciąż jest gra, nie środowisko programming-only i tak będzie nawet w trybie programistycznym, tego nie da się sensownie wyłączyć. RE: Feature: Poziomy Trudności - krzys_h - 10-05-2015 (10-05-2015, 08:13 PM)RaptorParkowsky Wrote:Albo darować sobie realizm i dać astronaucie normalne kontrolki od programowania zamast budowania(10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me?W ogóle nie należy tego robić. Część zadań będzie możliwa z użyciem planowanych Builderów, ale jak wiadomo, są misje, w których trzeba po prostu umieć chodzić, latać i dźwigać astronautą. To wciąż jest gra, nie środowisko programming-only i tak będzie nawet w trybie programistycznym, tego nie da się sensownie wyłączyć. ![]() RE: Feature: Poziomy Trudności - Simbax - 10-05-2015 W trybie Programisty Me mogłby być zastąpiony humanoidalnym robotem :V RE: Feature: Poziomy Trudności - DavivaD - 10-05-2015 (10-05-2015, 08:37 PM)krzys_h Wrote:Niezły Pomysł!(10-05-2015, 08:13 PM)RaptorParkowsky Wrote:Albo darować sobie realizm i dać astronaucie normalne kontrolki od programowania zamast budowania(10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me?W ogóle nie należy tego robić. Część zadań będzie możliwa z użyciem planowanych Builderów, ale jak wiadomo, są misje, w których trzeba po prostu umieć chodzić, latać i dźwigać astronautą. To wciąż jest gra, nie środowisko programming-only i tak będzie nawet w trybie programistycznym, tego nie da się sensownie wyłączyć. ![]() (10-05-2015, 08:48 PM)Simbax Wrote: W trybie Programisty Me mogłby być zastąpiony humanoidalnym robotem :VCyborg? Myślałem że temat na nowe byty będzie obowiązywał tylko BuilderBoty... |