Colobot Forum - International Colobot Community
Fix dla issue #550 - Printable Version

+- Colobot Forum - International Colobot Community (https://colobot.info/forum)
+-- Forum: [Archive] New forum (2015-2019) (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=76)
+--- Forum: Polish Forums (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=73)
+---- Forum: O wszystkim (https://colobot.info/forum/forumdisplay.php?fid=74)
+---- Thread: Fix dla issue #550 (/showthread.php?tid=686)



Fix dla issue #550 - DavivaD - 10-18-2015

Poprzez moduł teksturowania naprawiłem czarne znaczniki i niektóre czarne miejsca na radarze i stacji przekaźnikowej.
SCREEN:
[Image: 1h9d041nojua.png]
WYGLĄD W GRZE:
[Image: zzt7s6ovgcw5.png]
DOWNLOAD:
https://www.dropbox.com/s/bsln5em4f0hjy1m/fix.7z?dl=1

Przy okazji zrobiłem alternatywny wygląd znaczników.
SCREEN:
[Image: 3i50x0sdsheq.png]
DOWNLOAD:
https://www.dropbox.com/s/w27mzt8mrjw1eme/crosses2.7z?dl=1


RE: Fix dla issue #550 - tomangelo - 10-18-2015

Mówiłem o tym dawno temu na IRCu, że jeśli nie znajdziemy fixa programowego, a trzeba będzie to naprawić to mogę to oteksturować i wyeksportować, jednak to wciąż będzie tylko zamaskowanie problemu zamiast faktycznej naprawy.


RE: Fix dla issue #550 - RaptorParkowsky - 10-18-2015

Bardzo podoba mi się nowy wygląd znaczników. Znacznie ciekawsze od oryginalnych i wpasowujące się w "Elementarny Kanon Piękna i Designu Gier EPSITEC".

Sam pomysł na naprawienie tego poprzez dodanie po prostu tekstur zamiast stosowania prostego diffuse jest niby trywialny, choć w przypadku oświetlenia w GOLDzie chyba nie ma innej możliwości, by to załatać tak, by w każdym silniku wyglądało względnie tak samo.

Jestem za wprowadzeniem tych modeli do GOLD.