Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Feature: Głębia pola
#1
Prawdopodobnie najlepszy graficzny ficzer który mogłem znaleźć Big Grin
Chyba każdy wie o co cho Smile
Dla niekumatych:
ftp://ftp.sgi.com/opengl/contrib/blythe/...ld.section
Źródło:
ftp://ftp.sgi.com/opengl/contrib/blythe/...de265.html
Przykładowy plik z Głębią Pola z 1997 roku:
https://www.opengl.org/archives/resource...book/dof.c
Przykładowy plik z Głębią Pola z 1999 roku:
https://www.cs.uaf.edu/~cs381/openglbk/dof.c

Obraz:
[Image: dof.jpg]
Sorry for my English
[Image: 76561198127157465.png]
#2
Ficzer dobry, ale nie bardzo, jeśli chodzi o kamerę główną w grze, która musi pozostać względnie czytelna. Chyba że chodzi o wykorzystanie w cutscenkach, kiedy tego typu efekt może być artystycznie przydatny i do woli regulowany, choć cutscenki inne niż większość obecnych animacji w GOLD nie są raczej pewne, a zastosowanie tego efektu do obecnych animacji odlotu, itp będzie wyglądało raczej dziwnie porównując obraz z resztą gameplaya.

Dodanie tego typu efektu i tak byłoby pewnie jedną z ostatnich rzeczy którą się robi, zarówno w animacjach CGI jak i w upiększaniu gry. W przypadku Colobota bardziej opłacalnym efektem podobnego typu byłoby użycie motion-blur.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)