05-14-2016, 03:31 PM
(This post was last modified: 05-14-2016, 03:31 PM by RaptorParkowsky.)
@Emxx52 : O przepraszam, co się niby "da" ? Ja się teksturami nie zajmowałem, tylko modelami. Toż to oczywiste, że pixel-artowe szczegóły przeniesione w trójwymiar wyglądają z lekka inaczej niż w 2D. Zwłaszcza gdy trzeba optymalizować geometrię obiektów do wykorzystywania zarówno w renderach CGI jak i do późniejszej łatwej modyfikacji i optymalizacji do wykorzystania w grze.
EDIT: To teraz trzeba się zastanowić czy oficjalnie nie wdrożyć tych tekstur razem z tymi zaczętymi przez @Simbax'a do czasu aż nie stworzymy nowych modeli z ich własnymi teksturami. Jak dla mnie to byłoby niepotrzebne dokładanie sobie roboty, jeżeli ktoś chciałby kontynuować remastering wektorów tekstur obiektów.
EDIT: To teraz trzeba się zastanowić czy oficjalnie nie wdrożyć tych tekstur razem z tymi zaczętymi przez @Simbax'a do czasu aż nie stworzymy nowych modeli z ich własnymi teksturami. Jak dla mnie to byłoby niepotrzebne dokładanie sobie roboty, jeżeli ktoś chciałby kontynuować remastering wektorów tekstur obiektów.