04-16-2015, 05:17 PM
Uważam, że niepotwierdzone issues/nowe funkcje powinny być omówione przed ich dodaniem. Forum jest dobrym miejscem ta takie dyskusje. Zresztą lepiej, jeśli dodawaniem issues zajmą się osoby znające angielski na odpowiednim poziomie. Preferowałbym jednak, aby na forum nie oznaczać tekstu kolorami. Wystarczyłby sam tekst, ewentualnie jakieś oznaczenie, np. [Rozwiązany] dla problemów rozwiązanych.
10 strzelających dział organicznych tworzy dużą liczbę cząsteczek. Wątpię, aby problemem była grafika, raczej jest to przepełnienie bufora lub niemożność alokacji pamięci. Trzeba by sprawdzić implementację cząsteczek. Najlepiej gdybyś mógł dostarczyć nam logów. Sprawdź może, ile pamięci zużywają cząsteczki podczas strzelania z odrobinę mniejszej liczby dział, tak aby nie doszło do błędu.
To, że technik z Houston nie może budować, nie jest samo w sobie błędem. Nie jest to jednostka, którą można normalnie kontrolować i tworzyć podczas gry, więc tego nie potrzebowała. Możemy natomiast to dodać, tylko podaj jakieś sensowne argumenty.
10 strzelających dział organicznych tworzy dużą liczbę cząsteczek. Wątpię, aby problemem była grafika, raczej jest to przepełnienie bufora lub niemożność alokacji pamięci. Trzeba by sprawdzić implementację cząsteczek. Najlepiej gdybyś mógł dostarczyć nam logów. Sprawdź może, ile pamięci zużywają cząsteczki podczas strzelania z odrobinę mniejszej liczby dział, tak aby nie doszło do błędu.
To, że technik z Houston nie może budować, nie jest samo w sobie błędem. Nie jest to jednostka, którą można normalnie kontrolować i tworzyć podczas gry, więc tego nie potrzebowała. Możemy natomiast to dodać, tylko podaj jakieś sensowne argumenty.
"After three days without programming, life becomes meaningless."
~The Tao of Programming
~The Tao of Programming