W moim przypadku nic nie wywalało, przynajmniej nie na najnowszej wersji dev na Linuxie. Sprawdzę to jeszcze na Windowsowych dev i Release.
edit: Na Windowsowym dev buildzie faktycznie wywaliło grę. Poniżej logi z gdb:
Dzieje się to po zniszczeniu kilku botów.
edit2: Nie pojawia się to za każdym razem, chociaż jest pewna reguła. Gdy przylatują 2 boty i zniszczymy je od razu, wszystko idzie dobrze. Gdy ten pierwszy zostanie zniszczony od tego drugiego bota (a drugiego i kolejne zniszczymy manualnie), wtedy po którymś razie (jeszcze nie rozpracowałem reguły) następuje crash i podany wyżej log.
edit: Na Windowsowym dev buildzie faktycznie wywaliło grę. Poniżej logi z gdb:
Spoiler :
Dzieje się to po zniszczeniu kilku botów.
edit2: Nie pojawia się to za każdym razem, chociaż jest pewna reguła. Gdy przylatują 2 boty i zniszczymy je od razu, wszystko idzie dobrze. Gdy ten pierwszy zostanie zniszczony od tego drugiego bota (a drugiego i kolejne zniszczymy manualnie), wtedy po którymś razie (jeszcze nie rozpracowałem reguły) następuje crash i podany wyżej log.
Spoiler :