04-16-2015, 11:32 PM
Zdaje się, że problem znajduje się tutaj:
https://github.com/colobot/colobot/blob/....cpp#L1133
m_object może być NULL, ale nie jest to sprawdzane w tym kodzie. Zapewne obiekt przypisany do cząsteczki został zniszczony a ta próbowała sprawdzić jego pozycję. Możliwe, że to nie zachodzi w większości przypadków, stąd też mamy losowe crashe. Dodanie warunku sprawdzającego m_object != nullptr powinno to naprawić. W ogóle widzę, że implementacja cząsteczek też do przepisania w przyszłości. Spaghetti jak wszędzie indziej.
https://github.com/colobot/colobot/blob/....cpp#L1133
m_object może być NULL, ale nie jest to sprawdzane w tym kodzie. Zapewne obiekt przypisany do cząsteczki został zniszczony a ta próbowała sprawdzić jego pozycję. Możliwe, że to nie zachodzi w większości przypadków, stąd też mamy losowe crashe. Dodanie warunku sprawdzającego m_object != nullptr powinno to naprawić. W ogóle widzę, że implementacja cząsteczek też do przepisania w przyszłości. Spaghetti jak wszędzie indziej.
"After three days without programming, life becomes meaningless."
~The Tao of Programming
~The Tao of Programming