(04-17-2015, 12:16 PM)DavivaD Wrote:(04-16-2015, 05:17 PM)tomaszkax86 Wrote: To, że technik z Houston nie może budować, nie jest samo w sobie błędem. Nie jest to jednostka, którą można normalnie kontrolować i tworzyć podczas gry, więc tego nie potrzebowała. Możemy natomiast to dodać, tylko podaj jakieś sensowne argumenty.
Większa wolność podczas tworzenia własnej misji z kluczowym obiektem którym jest 'tech'.
Bez builda dla technika mi uniemożliwia napisanie kilku misji do AfC:R.
Szczególnie kiedy technik ma nam pomóc w budowaniu bazy.
Kiedyś istniało coś takiego:
Code:
CreateObject ignoreBuildCheck=true
PS. Me też nie może używać build();
EDIT 2015-04-18 11:30:
Problem z crashem w cząsteczkach powinien być już naprawiony, czekam na potwierdzenie
EDIT 2015-04-18 11:42:
Tech też już może budować