04-19-2015, 02:30 PM
Przetestowałem ostatnie zmiany i jakoś zgrabnie to wszystko działa. Najwyżej Tech się dziwnie zachowuje, co później będzie warto poprawić. Chodzi o to, że przy zastosowaniu goto(zmienna.position); Techowie lub astronauci zwykle lecą do miejsca docelowego, nawet jeśli nie mają jet packa oraz w samej misji nie jest aktywne latanie. Warto również w przyszłości deaktywować możliwość programowego budowania Me i Tech, gdy ci nie mają zestawu przetrwania.
Zrobiłem próbę z działami organicznymi (Windows, dev~r87ccb75, na moim PC) , i nie udało się gry scrashować. Być może błędy z cząsteczkami mogą występować w sprzętach takich jak mój laptop, gdzie przecież w jednym ćwiczeniu z pająkami zasięg działa nie sięgał 40 colometrów. Tak czy siak, zalecam jeszcze innym to sprawdzić.
Jeśli nikt nie będzie miał jeszcze nic do powiedzenia w związku z tym tematem, to myślę, że będę mógł jutro ten temat zamknąć i zarchiwizować. Zalecam bugi zgłaszać na GitHubie, zaś propozycje zmian mogą być w osobnych tematach na forum, tak angielskim jak i polskim.
Zrobiłem próbę z działami organicznymi (Windows, dev~r87ccb75, na moim PC) , i nie udało się gry scrashować. Być może błędy z cząsteczkami mogą występować w sprzętach takich jak mój laptop, gdzie przecież w jednym ćwiczeniu z pająkami zasięg działa nie sięgał 40 colometrów. Tak czy siak, zalecam jeszcze innym to sprawdzić.
Jeśli nikt nie będzie miał jeszcze nic do powiedzenia w związku z tym tematem, to myślę, że będę mógł jutro ten temat zamknąć i zarchiwizować. Zalecam bugi zgłaszać na GitHubie, zaś propozycje zmian mogą być w osobnych tematach na forum, tak angielskim jak i polskim.