Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anty-Aliasing
#3
ARB_MULTISAMPLE wymaga albo utworzenia GL Contextu z buforem multisamplowym, albo FBO z multisamplowymi renderbufferami i/lub teksturami. Dla zachowania wieloplatformowości preferowana jest ta druga metoda. Częściową implementację dla FBO już mamy, trzeba tylko dodać parę elementów. Jak zrefaktoryzuję kod dla FBO to mogę to wprowadzić.
"After three days without programming, life becomes meaningless."
~The Tao of Programming


Messages In This Thread
Anty-Aliasing - by DavivaD - 06-07-2015, 03:47 AM
RE: Anty-Aliasing - by tomangelo - 06-07-2015, 06:11 AM
RE: Anty-Aliasing - by tomaszkax86 - 06-07-2015, 10:08 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)