07-20-2015, 03:53 PM
Fakt, dopnijmy parę szczegółów póki nie zaszło to wszystko za daleko, odnoszę wrażenie że zaczynamy dryfować w różnych kierunkach.
Nowymi modelami (tymi, które robiłem do tej pory i wciąż robię) zamierzam usunąć trochę kanciatości, wygładzić trochę modele, póki co jednak bez dokładnych odwzorowań każdego detalu z osobna (mowa o np. nakrętkach, przedni panel ze skafandra akurat jest czymś, co IMHO można definitywnie wymodelować, zamiast zostawiać na teksturze). W połączeniu z nowymi silnikami graficznymi z cieniowaniem opartym na shaderach powinno to dać już dość dobry efekt, bez konieczności wymiany np. karty graficznej na sprzęt pokroju GTX960.
Nowymi modelami (tymi, które robiłem do tej pory i wciąż robię) zamierzam usunąć trochę kanciatości, wygładzić trochę modele, póki co jednak bez dokładnych odwzorowań każdego detalu z osobna (mowa o np. nakrętkach, przedni panel ze skafandra akurat jest czymś, co IMHO można definitywnie wymodelować, zamiast zostawiać na teksturze). W połączeniu z nowymi silnikami graficznymi z cieniowaniem opartym na shaderach powinno to dać już dość dobry efekt, bez konieczności wymiany np. karty graficznej na sprzęt pokroju GTX960.
Spoiler :