08-18-2015, 10:14 AM
Tak, póki co lepiej jakieś prostsze zdjęcia, które można łatwo zapętlić w bezszwowe tekstury prostego gruntu, wody, nieba i asfaltu. Sam nie jestem jeszcze zbyt zaawansowanym grafikiem, by potrafić odpowiednio zmontować kilka zdjęć różnych skał i gruntu w jedną teksturę - do tego bym musiał się jeszcze podszkolić, a obecnie mam nieco zabawy jeszcze z Blenderem i zaległymi od roku renderami niektórych tekstur z UI .
Jestem ciekaw, jak będą wyglądać te nowe zdjęcia chmur. Nie bardzo znam się na fotografii, ale rzeczywiście z tą mniejszą ostrością na krawędziach mogą nieco dziwnie wyglądać.
Dostosowałem nieco teksturę lawy, by barwą była podobna do oryginalnej. Poprzednia była nieco zbyt kontrastowa i oczoje*na , co na tle obecnych tekstur gruntu na Wulkanii nie wyglądało dobrze. Zachowałem jednak Twoją wersję tej tekstury. Być może będzie lepiej grała z nowymi tekstur gruntu dla Wulkanii, gdy będą gotowe.
http://i.imgur.com/AAqnEjB.png
Jestem ciekaw, jak będą wyglądać te nowe zdjęcia chmur. Nie bardzo znam się na fotografii, ale rzeczywiście z tą mniejszą ostrością na krawędziach mogą nieco dziwnie wyglądać.
Dostosowałem nieco teksturę lawy, by barwą była podobna do oryginalnej. Poprzednia była nieco zbyt kontrastowa i oczoje*na , co na tle obecnych tekstur gruntu na Wulkanii nie wyglądało dobrze. Zachowałem jednak Twoją wersję tej tekstury. Być może będzie lepiej grała z nowymi tekstur gruntu dla Wulkanii, gdy będą gotowe.
http://i.imgur.com/AAqnEjB.png