09-22-2015, 04:33 PM
(09-22-2015, 02:59 PM)tomangelo Wrote: tylko najpierw kwestia czy możemy wykorzystać ćwiczenia z C4S w GoldzieSzybciej zrobimy własne na ich podstawie w sumie. Jakoś wątpię by Otto nałożył jakiś specjalny patent na kurs piłki nożnej i wyścigi z CeeBot4 i CeeBot4-SCHOOL.
(09-22-2015, 02:59 PM)tomangelo Wrote: zużywające się ogumienieCoś takiego było w BuzzingCars, gdy samochód zbyt długo jechał w lawie. Fajny ficzer w sumie.
(09-22-2015, 02:59 PM)tomangelo Wrote: Pierwsze zadanie to raczej po przepisaniu kodu fizyki. Nie wiadomo czy obecny silnik pozwala dodać taki bezwładny obiekt i ile pracy wymagałoby zaimplementowanie czegoś takiego. Drugi powinien być wykonywalny.Tutaj również trzeba będzie specjalnie pozmieniać m.in. maksymalną szybkość i przyśpieszenie w fizyce/logice robotów. Poza tym, przydały by się prawdziwe modele dla BolidBotów, czy jak się one tam nazywały w CeeBot4 (dawno nie grałem...) zamiast PracticeBotów. Ciekaw jestem, czy gdybyśmy dostali źródła CeeBot3/CeeBot4, to w paczce byłyby też źródła renderu z cover artu, gdzie widać było te bolidy jako nieco zmienione PracticeBoty (swoją drogą mam wrażenie, że w ten cover art włożono więcej pracy, niż nad samą grafiką w tych CeeBotach...).
Odnośnie ogółem pomysłu na code battlesy, jestem za. Każdy rozdział zawierał będzie załóżmy po jednej konkurencji w każdej kategorii (ewentualnie różne mapki do wyboru) + po jednym, dwóch ćwiczeniach, by średnio zaawansowani mogli poznać choć trochę podstawy, jak kodzić by w ogóle te code battlesy grać bez konieczności zaliczenia i zakucia Exercisesów i Challengesów.