Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bug: Woda/Lawa
#2
(09-30-2015, 05:42 PM)DavivaD Wrote: Woda nie wydaje żadnych fal. Poprostu stoi w mniejscu.
(09-30-2015, 05:42 PM)DavivaD Wrote: To samo co woda tylko że też nie słychać lawy i nie wydaje żadnych znaków typowych jak lawa (pękające bąble z gazem).
Też od jakiegoś czasu mam dziwne wrażenie braku tego w porównaniu z oryginałem. Być może tego nie było nawet nigdy w GOLD? Albo po prostu po przepisaniu sporej ilości kodu zrobił się ten bug jakoś? Jakoś zawsze nie znajdowałem czasu, by porównać z oryginalnym Colobotem tego efektu zafalowania i innych, ale teraz widzę, że moje przeczucia chyba były prawdziwe. Sprawdzę to w końcu, zobaczę, czy w poprzednich releasach GOLDa były już braki tych efektów i zaraportuję na GitHubie issuesa.

Co do innych silników graficznych - cóż, to jest jeden z powodów, dlaczego nadal nie są one domyślnymi. W nich oświetlenie i przezroczystość tekstur łącznie z innymi rzeczami jeszcze nie działają jak należy i nie są w pełni wydajne. Tego akurat issuować nie trzeba, jako że to jest na tyle oczywiste, by podczas przepisywania silników graficznych to uwzględnić.


Messages In This Thread
Bug: Woda/Lawa - by DavivaD - 09-30-2015, 05:42 PM
RE: Bug: Woda/Lawa - by RaptorParkowsky - 09-30-2015, 06:24 PM
RE: Bug: Woda/Lawa - by krzys_h - 09-30-2015, 06:34 PM
RE: Bug: Woda/Lawa - by DavivaD - 09-30-2015, 06:42 PM
RE: Bug: Woda/Lawa - by RaptorParkowsky - 09-30-2015, 07:08 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)