10-01-2015, 09:12 PM
(This post was last modified: 10-01-2015, 09:13 PM by RaptorParkowsky.)
(10-01-2015, 08:51 PM)krzys_h Wrote: Mówiłem: nie chcę GIFów, chcę renderowanie na żywo, włącznie ze zmianą kolorów zależnie od planety i ustawień wyglądu astronauty
++
Dodatkowe atuty to to, że unikniemy niepotrzebnego nadmiaru binarnych danych w colobot-data (i nie mówię tu teraz w kontekście puchnącej historii repo tylko w kontekście ogólnej przejrzystości i dostępności pewnych danych występujących w wielu miejscach gry).
Co do animowania różnych turntablesów obiektów z gry w SatComie, przydałaby się jakaś ładna tekstura na tło albo coś. Najlepiej by każdy obiekt miał swój plik podobny do scene, w którym można by było regulować takie rzeczy, jak oświetlenie obiektu, ustawienie kamery, kilka parametrów odnośnie animacji turntablesa, itd.
Jeśli chodzi o animowanie różnych grafów i schematów, to sprawa wydaje się nieco trudniejsza. GIF na pewno z racji swej archaiczności jest bezużyteczny. Filmiki WEBM i tym podobne empegi to lekki przerost formy nad treścią. Podobno istnieje format animowanego SVG, hmm...