The following warnings occurred:
Warning [2] count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable - Line: 906 - File: showthread.php PHP 7.2.24-0ubuntu0.18.04.15 (Linux)
File Line Function
/showthread.php 906 errorHandler->error




Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Feature: Losowe generowanie obiektów
#1
Pomysł brany z BuzzingCars.

Teoria:
1. Mamy 10 beczek w scene.
2. Włączamy limit generowania beczek do 3 (jednoczesne losowanie jakich beczek ma wygenerować).
3. Co każdy load scene losuje 3 beczki i je generuje

Przykład:
Code:
// 10 beczek które 3 będą losowo generowane
CreateObject pos=-107; -38 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -97; -45 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -89; -55 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos=  43;-104 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos=  58; -38 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -14;  14 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos=  47;   7 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -31;  49 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -26;  56 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos=   6;  43 dir=0.00 type=BarrelAtomic
// komenda odpowiedzialna do ograniczenia generacji do 3 losowych beczek
CreateLimit max=3 type=BarrelAtomic

// Te 3 beczki będą normalnie generowane (ponieważ komenda ograniczenia jest nad nimi)
CreateObject pos= -57; -94 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -47; -71 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -20;  93 dir=0.50 type=BarrelAtomic

Myślę że ficzer bd przydatny do rud które będą na powierzchni, wraków i ruin poprzedniej ekspedycji, obcych, ITP.
Sorry for my English
[Image: 76561198127157465.png]


Messages In This Thread
Feature: Losowe generowanie obiektów - by DavivaD - 10-04-2015, 12:52 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)