Pomysł brany z BuzzingCars.
Teoria:
1. Mamy 10 beczek w scene.
2. Włączamy limit generowania beczek do 3 (jednoczesne losowanie jakich beczek ma wygenerować).
3. Co każdy load scene losuje 3 beczki i je generuje
Przykład:
Myślę że ficzer bd przydatny do rud które będą na powierzchni, wraków i ruin poprzedniej ekspedycji, obcych, ITP.
Teoria:
1. Mamy 10 beczek w scene.
2. Włączamy limit generowania beczek do 3 (jednoczesne losowanie jakich beczek ma wygenerować).
3. Co każdy load scene losuje 3 beczki i je generuje
Przykład:
Code:
// 10 beczek które 3 będą losowo generowane
CreateObject pos=-107; -38 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -97; -45 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -89; -55 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= 43;-104 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= 58; -38 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -14; 14 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= 47; 7 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -31; 49 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -26; 56 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= 6; 43 dir=0.00 type=BarrelAtomic
// komenda odpowiedzialna do ograniczenia generacji do 3 losowych beczek
CreateLimit max=3 type=BarrelAtomic
// Te 3 beczki będą normalnie generowane (ponieważ komenda ograniczenia jest nad nimi)
CreateObject pos= -57; -94 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -47; -71 dir=0.00 type=BarrelAtomic
CreateObject pos= -20; 93 dir=0.50 type=BarrelAtomic
Myślę że ficzer bd przydatny do rud które będą na powierzchni, wraków i ruin poprzedniej ekspedycji, obcych, ITP.