10-04-2015, 10:51 AM
Nie jestem jakoś za specjalnie za czymś, co mogłoby być robione przez LevelControllera. Bardziej skłaniałbym się ku temu, by optymalizować składnię plików Scene do jak najprostszej i nieprzeładowanej komendami postaci. W rezultacie w Scene zostałyby tylko dane na temat statycznych elementów na mapie, ładowanych zawsze tak samo.
(10-04-2015, 10:20 AM)tomaszkax86 Wrote: Można by to wykorzystać do generowania bardziej losowych roślin i elementów.Nie - przynajmniej w oficjalnych misjach, ćwiczeniach i swobodnych levelach. Skutkowałoby to nieprzewidywalnymi, losowymi bugami. A to inny obrót lub pozycja rośliny będą sprawiały, że crashboxy się ułożą nie tak, jak trzeba, i np. dana Grawiroślina będzie nachodzić na inny obiekt lub nie da rady jej minąć, itp...
(10-04-2015, 10:20 AM)tomaszkax86 Wrote: Generalnie mam jeszcze taki pomysł związany z filtrowaniem za pomocą maski bitowej, co również dałoby możliwość stworzenia poziomów trudności. Działałoby to podobnie do filtrowania języków, aczkolwiek byłby to konkretny atrybut będący maską bitową.Utrzymanie i developing wielu trybów trudności per level jest bardzo trudne, długie i żmudne. A my nie mamy nawet sensownej ilości testerów o różnej wiedzy i umiejętnościach w graniu. Temat dobry na betę, gdy już oficjalny kształt wszystkich leveli będzie znany z grubsza i przyjdzie pora na szlify.