Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Feature: Poziomy Trudności
#2
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie
Nie zadziała, mapy będą się zbytnio różnić od siebie w zależności od poziomu trudności i będą na Easy i Hard wyglądać nienaturalnie (np. zbyt mało rudy uranu w miejscach dla niej charakterystycznych, czyli zamglone doliny). Moim zdaniem mapy powinny mieć więcej naturalizmu, nie zdeterminowanej z góry minimalnej/maksymalnej ilości na przejście misji. Jeśli już ograniczać zasoby surowców, to najwyżej sposób dostania się po nie, itp.

(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Wolniej przegrzewający się silnik.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Szybciej przegrzewający się silnik.
Będzie problem z kalibracją leveli, które mają odgórny limit na to. Zwłaszcza w przypadku Hard.

(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Programist:
- Zamiast Me jest PracticeBot.
Niewykonalne, NASA wysyła przecież pierwszą załogową misję. Akurat tego elementu fabuły raczej nie zmienimy.

Reszta wydaje się sensowna. Najwyżej wywaliłbym Hard.


Messages In This Thread
Feature: Poziomy Trudności - by DavivaD - 10-05-2015, 07:21 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by RaptorParkowsky - 10-05-2015, 07:46 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by DavivaD - 10-05-2015, 07:55 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by krzys_h - 10-05-2015, 08:37 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by DavivaD - 10-05-2015, 11:05 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by Simbax - 10-05-2015, 08:48 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)