10-05-2015, 07:46 PM
(This post was last modified: 10-05-2015, 07:47 PM by RaptorParkowsky.)
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:Nie zadziała, mapy będą się zbytnio różnić od siebie w zależności od poziomu trudności i będą na Easy i Hard wyglądać nienaturalnie (np. zbyt mało rudy uranu w miejscach dla niej charakterystycznych, czyli zamglone doliny). Moim zdaniem mapy powinny mieć więcej naturalizmu, nie zdeterminowanej z góry minimalnej/maksymalnej ilości na przejście misji. Jeśli już ograniczać zasoby surowców, to najwyżej sposób dostania się po nie, itp.
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Wolniej przegrzewający się silnik.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:Będzie problem z kalibracją leveli, które mają odgórny limit na to. Zwłaszcza w przypadku Hard.
- Szybciej przegrzewający się silnik.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Programist:Niewykonalne, NASA wysyła przecież pierwszą załogową misję. Akurat tego elementu fabuły raczej nie zmienimy.
- Zamiast Me jest PracticeBot.
Reszta wydaje się sensowna. Najwyżej wywaliłbym Hard.