Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Feature: Ulepszona Flara i SkyBeam
#2
Takie flary będą miały jedną wadę. Ciężej będzie je modować z racji obecności więcej niż jednej tekstury, choć można z powodzeniem zachować zgodność wsteczną z pojedynczą teksturą rozbłysku. Z implementacją czegoś takiego w GOLD nie powinno być chyba problemu. To chyba po prostu kolejne tekstury umieszczone na wektorze w odpowiedniej odległości od siebie, ale renderowane razem na jednej płaszczyźnie.

Byłoby łatwiej, gdybyśmy faktycznie mieli kod z BlupiManii-2. To był definitywny update silnika gier EPSITEC, większy niż którykolwiek z CeeBotów i BuzzingCars. Kilka rzeczy z niego dałoby radę wyciągnąć zapewne i byłyby one rzeczywiście przydatne w GOLD. Chyba że w OpenGL flary świetlne i inne efekty optymalniej się osiąga zupełnie innymi drogami? Co o tym sądzisz, @tomaszkax86 ?


Messages In This Thread
Feature: Ulepszona Flara i SkyBeam - by DavivaD - 10-25-2015, 06:02 PM
RE: Feature: Ulepszona Flara i SkyBeam - by RaptorParkowsky - 10-27-2015, 06:23 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 3 Guest(s)