10-27-2015, 06:23 PM
Takie flary będą miały jedną wadę. Ciężej będzie je modować z racji obecności więcej niż jednej tekstury, choć można z powodzeniem zachować zgodność wsteczną z pojedynczą teksturą rozbłysku. Z implementacją czegoś takiego w GOLD nie powinno być chyba problemu. To chyba po prostu kolejne tekstury umieszczone na wektorze w odpowiedniej odległości od siebie, ale renderowane razem na jednej płaszczyźnie.
Byłoby łatwiej, gdybyśmy faktycznie mieli kod z BlupiManii-2. To był definitywny update silnika gier EPSITEC, większy niż którykolwiek z CeeBotów i BuzzingCars. Kilka rzeczy z niego dałoby radę wyciągnąć zapewne i byłyby one rzeczywiście przydatne w GOLD. Chyba że w OpenGL flary świetlne i inne efekty optymalniej się osiąga zupełnie innymi drogami? Co o tym sądzisz, @tomaszkax86 ?
Byłoby łatwiej, gdybyśmy faktycznie mieli kod z BlupiManii-2. To był definitywny update silnika gier EPSITEC, większy niż którykolwiek z CeeBotów i BuzzingCars. Kilka rzeczy z niego dałoby radę wyciągnąć zapewne i byłyby one rzeczywiście przydatne w GOLD. Chyba że w OpenGL flary świetlne i inne efekty optymalniej się osiąga zupełnie innymi drogami? Co o tym sądzisz, @tomaszkax86 ?