05-19-2016, 11:41 PM
Adrian Wrote: Grając ostatnio w Blupimanię 2 zauważyłem, że tamtejsza tekstura lawy jest wykwintna, o wiele lepsza od Colobotowej. Czy można ją sobie pożyczyć do naszego projektu?Ah, możemy, tako rzecze nowa licencja: https://colobot.info/license/
Adrian Wrote:Komuś wisienkę?Rzeczywiście strasznie wiśniowa tekstura. Nawet zbyt wiśniowa, bo oryginał wiśni nawet nie przypomina. Kolor i materiał IMO więc do skorygowania, chociaż już wygląda to całkiem nieźle! Podobnie paprotka - trochę zbyt odbiega designem od oryginału.
Co do tekstur robotów, szczególnie tego porównania które zaprezentowałeś w shoutboxie, no to bardzo ładnie się to prezentuje, choć mam kilka 'ale' oczywiście . Chodziłoby mi tutaj jak na razie wyłącznie o przemyślenie nieco lampek, które jednak w oryginale wydają się bardziej wypukłe z tymi wyrazistymi krawędziami i nieco bardziej eliptyczne bądź prostokątne z zaokrąglonymi rogami niźli po prostu okrągłe.
Do lekkiej poprawy również bateria (kolor, matowość, ilość i rozmieszczenie wgłębień) oraz oczywiście tekstura gąsienic - zbyt wąskie 'szare strefy' i dziwaczne rzeczy się z odstępami dzieją.
No, także jeszcze nieco poprawek i myślę, że razem z ulepszonymi modelami od @tomangelo będziemy mogli to pushować.
Także chłodno, ładnie, trzymaj tak dalej!
Prepare for unforeseen consequences...
Half-Life
Half-Life