05-20-2016, 08:46 AM
(This post was last modified: 05-20-2016, 08:50 AM by RaptorParkowsky.)
O ile z większością postu @Emxx52 mogę się zgodzić, o tyle z tym już raczej nie:
BTW tych wgłębień w ogniwach: zastanawiałem się jak je rozwiązać w swoich modelach hi-poly. Otóż, jak doskonale widać, kreseczki zamiast pomału wypełniać się czerwienią w miarę rozładowywania ogniwa, po prostu zjeżdżają na dół a czerwień pozostaje gładka, bez wgłębień. I teraz dwa pytania: jakiego rodzaju jest to technologia użyta in-game universe, oraz jak to optymalnie zrobić, by w modelach hi-poly/CGI się również tak działo, jeśli chcemy zachować oryginalny koncept. Czy ma to być w jakiś sposób przesuwająca się tekstura, czy zmienny keyshape w modelu? Przy wariancie modelu CGI niestety raczej trzeba by to rozwiązać odpowiednio zaanimowanym keyshapem.
(05-19-2016, 11:41 PM)Emxx52 Wrote: Do lekkiej poprawy również bateria (kolor, matowość, ilość i rozmieszczenie wgłębień).Moim zdaniem nowa tekstura poziomu naładowania PowerCell jest w tej wersji lepsza. Oryginał był delikatnie powiedziawszy wyrenderowany niedbale. Główną bolączką była nieprecyzyjna perspektywa patrzenia kamery, co już nawet sam poprawiałem w renderze podobnej tekstury jako mierniczka do UI decydując się na render ortagonalny. Przez tę perspektywę wszystkie kreski poziomu naładowania ogniw mają różną wysokość i ciężko się czasami posiłkować tym, co zarówno mierniczek jak i samo ogniwo pokazuje odnośnie poziomu naładowania. Kolor w oryginale również został dość mocno zepsuty oświetleniem modelu używanego w tych renderach.
BTW tych wgłębień w ogniwach: zastanawiałem się jak je rozwiązać w swoich modelach hi-poly. Otóż, jak doskonale widać, kreseczki zamiast pomału wypełniać się czerwienią w miarę rozładowywania ogniwa, po prostu zjeżdżają na dół a czerwień pozostaje gładka, bez wgłębień. I teraz dwa pytania: jakiego rodzaju jest to technologia użyta in-game universe, oraz jak to optymalnie zrobić, by w modelach hi-poly/CGI się również tak działo, jeśli chcemy zachować oryginalny koncept. Czy ma to być w jakiś sposób przesuwająca się tekstura, czy zmienny keyshape w modelu? Przy wariancie modelu CGI niestety raczej trzeba by to rozwiązać odpowiednio zaanimowanym keyshapem.