Jak zauważono, tekstury obiektów są niemal nieruszone odkąd dostaliśmy źródła. Minęły 4 lata, wypadałoby je przynajmniej odświeżyć. Przemasterowanie ich chociażby na tymczasem nie wydaje mi się złym pomysłem, zwłaszcza jeśli będą pasować jednocześnie do nowych modeli. Jeśli później ktoś będzie tworzyć skalowalne wektory - zastąpimy rastry wektorami. Chyba że moje wyobrażenie jest błędne i administracja opłaca każdy push do repo. Zresztą jak wspomniano, wielu rzeczy trzeba się domyślać, a ustalenie niektórych szczegółów już teraz będzie pomocne przy późniejszym wektorowaniu.
Nie wiem tylko jak takie rastry mają się do licencji GNU GPL. W takim przypadku należy umieścić plik .psd/.xcf, czy wystarczy sam plik .png?
Nie wiem tylko jak takie rastry mają się do licencji GNU GPL. W takim przypadku należy umieścić plik .psd/.xcf, czy wystarczy sam plik .png?
Spoiler :