05-20-2016, 09:08 PM
W przypadku moich modeli to raczej blokowane to było przez braki kolejno sprzętu i czasu. Fakt, że pośrednio wstrzymałem prace przez nowy format, gdyż chciałem nauczyć się animacji, stąd zamiast modeli z gry zacząłem eksperymentować z innymi modelami, potem jednak stwierdziłem że w międzyczasie zrobię te modele, które nie wymagają znajomości animowacji szkieletowej, które przesunąłem na koniec na liście priorytetów.
Jak dotąd nie widzę, by miał być jakiś problem z przeniesieniem moich modeli do nowego formatu, oprócz zrigowania i animacji kilku modeli.
@Adrian: Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała (przepraszam że tak późno, mogło to oszczędzić ci prac, ale może jeszcze nie jest za późno) - https://www.dropbox.com/s/cfenvzjy6ijm3k...ki.7z?dl=0 <- lista plików tekstur (zrobiona dość dawno temu), gdzie część z nich jest nieużywana po usunięciu niższych LOD, przez co można te fragmenty wyciąć, albo chociaż pominąć przy remasteringu i oszczędzić sobie roboty. Miejsca zamazane to te fragmenty, które są gdzieś używane (np. fragment SatCom z tekstury human.png jest niezamazany, czyli jest on nieużywany, zamiast niego używany jest fragment z ant.png). Pliki których tu nie ma to pliki w całości wykorzystywane.
Jak dotąd nie widzę, by miał być jakiś problem z przeniesieniem moich modeli do nowego formatu, oprócz zrigowania i animacji kilku modeli.
@Adrian: Jeszcze jedna rzecz mi się przypomniała (przepraszam że tak późno, mogło to oszczędzić ci prac, ale może jeszcze nie jest za późno) - https://www.dropbox.com/s/cfenvzjy6ijm3k...ki.7z?dl=0 <- lista plików tekstur (zrobiona dość dawno temu), gdzie część z nich jest nieużywana po usunięciu niższych LOD, przez co można te fragmenty wyciąć, albo chociaż pominąć przy remasteringu i oszczędzić sobie roboty. Miejsca zamazane to te fragmenty, które są gdzieś używane (np. fragment SatCom z tekstury human.png jest niezamazany, czyli jest on nieużywany, zamiast niego używany jest fragment z ant.png). Pliki których tu nie ma to pliki w całości wykorzystywane.
Spoiler :