05-21-2016, 12:11 PM
(05-21-2016, 11:32 AM)True Destroyer Wrote: Raptor już wyluzował parę tematów temu, serio, odpuszcza nawet w tym temacie, choć pewnie mu ciężko.Nie to że tak sam z siebie wyluzowuję i odpuszczam w tym temacie. Po prostu mam za mało CUDA w swojej łepetynie, by od nowa analizować ten temat i starać się rozwiązać ten spór. A mam sporo ciekawszych rzeczy do roboty w swoje dni wolne, także związane z Colobotem.
Tak więc dopóki tekstury @Adrian a są zgodne z obiektywnym i moim subiektywnym kanonem designu gier EPSITEC, to myślę, że nie ma problemu z implementowaniem ich jako oficjalnych i zaproszeniem ich prawowitego twórcy do członkowstwa w TerranovaTeam. Nawet jeśli będą one tylko przejściowym zbiorem assetów bez swoich plików źródłowych, które ulegną zastąpieniu w jakiejś tam nieokreślonej przyszłości przez np. moje modele, które większość szczegółów będą miały wyrzeźbione bezpośrednio w siatce obiektu i będą używały zupełnie inaczej skomponowanych tekstur, które będą już raczej w wektorach. W przypadku tychże modeli prawdopodobnie powstanie jedna, wielka zbiorcza tekstura (@tomaszkax86 kiedyś wspominał, że nowsze wersje OpenGL wspierają takie rozwiązanie) z kolorowymi kwadratami i różnymi naklejonymi na obiektach symbolami, jak wykrzykniki, czarno-żółte pasy, loga itp. Reszta to już będzie kwestia shaderów i generycznie nakładana tekstura kurzu. A wszystko to będzie miało jeszcze swoje ewentualne normal-, bump-, specular- i inne cośtam mapy.
Dobra, to tyle ode mnie, lecę się zabrać za eksperymenty z swoim CGI. Nowe logo czeka na mój chorobliwy perfekcjonizm i wdrożenie. Oraz ewentualny flamewar...