Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CBot - użycie i zmiana licencji
#6
Wątpię by nasza licencja pokrywała kwestie związane z patentowaniem składni języka. Ta licencja nadana jest bardzo, że tak określę, "analogowo", prostolinijnie, na sam kod i wszelkie elementy wchodzące w skład gry. W tej licencji nic nie jest wyszczególnione odnośnie pojawiających się w grze postaci, obiektów, ogólnego scenariusza, muzyki, itp.

W efekcie myślę, że składnię CBOT można by było z powodzeniem zaimplementować w dowolnym projekcie na dowolnej licencji pod warunkiem że autor dokona własnej jej implementacji nie używając do tego fragmentów kodu Colobota przy pisaniu interpretera/kompilatora dla tego języka. Teoretycznie implementacja ta mogłaby nosić też nazwę "CBOT" bez ryzyka kolizji z naszą licencją, gdyż jedyna nazwa na którą mamy z EPSITEC wyłączne prawo to "colobot" (choć tutaj z kolei wyjątkiem jest chyba tylko indyjski robot do malowania ścian i sufitu, o którym kiedyś wspominałem dając linka do filmu na YT Tongue ). Jednakże nie jestem prawnikiem, a tylko zwykłym ludzkim organizmem, więc mogę się mylić. Na moją logikę to ma sens.


Messages In This Thread
CBot - użycie i zmiana licencji - by PaweX - 01-14-2017, 11:14 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Simbax - 01-14-2017, 11:55 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by PaweX - 01-15-2017, 12:35 AM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Simbax - 01-15-2017, 01:16 AM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by RaptorParkowsky - 01-15-2017, 02:48 AM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Smok - 01-15-2017, 04:19 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by krzys_h - 01-15-2017, 04:20 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Simbax - 01-15-2017, 10:25 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by PaweX - 01-17-2017, 12:49 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)