Skorzystaj z Lua. Chyba nie ma lepszego języka, by zrobić to co chcesz zrobić. Lua jest bardzo popularnym i łatwym językiem, wiele gier, które pozwalają graczom na "doprogramowanie" zawartości korzysta właśnie z Lua. Jeśli język w twojej grze, koniecznie musi mieć bardzo podobną składnię do C++ lub Java, stwórz swój własny język wzorując się CBocie. CBot jest ściśle związany z Colobotem i większość instrukcji w CBocie dotyczy robotów (motor, grab, radar), więc nie wiem jak sobie wyobrażasz przeniesienie CBota do innej gry. Z mojego punktu widzenia, jest to niemożliwe.
Odpowiadając na pytania:
1. CBot jest wolny.
2. Bardzo.
3. Nie ma absolutnie żadnego sensu. Skorzystaj z jakiegoś popularnego języka skryptowego np. Lua, albo stwórz własny język.
Odpowiadając na pytania:
1. CBot jest wolny.
2. Bardzo.
3. Nie ma absolutnie żadnego sensu. Skorzystaj z jakiegoś popularnego języka skryptowego np. Lua, albo stwórz własny język.