03-01-2017, 12:34 PM
(This post was last modified: 03-01-2017, 12:34 PM by RaptorParkowsky.)
Czyli nie tylko ja nie widzę żadnych narzędzi do dekodowania scene z BlupiManii-2? Czyli znowu jak zwykle otrzymaliśmy bardzo fragmentaryczne źródła.
Choć równie dobrze może być tak, że w BlupiManii-2 lensflara jest hardcodowana w każdym levelu niezależnie od ustawień scene, choćby z tego powodu że w wszystkich levelach jest używany zdaje się ten sam zestaw plików graficznych, których jest dziewięć sztuk lens#.tga.
Odnośnie samego powodu tego, że EPSITEC zaczął w BlupiManii-2 używać binarnego formatu leveli - zapewne uznali, że skoro gra ma już wbudowany edytor poziomów, to nie trzeba trzymać wszystkiego w tekście jak w przypadku poprzednich gier tego uniwersum by ludzie sobie mogli w ograniczonym zakresie modować i tworzyć poziomy. I przy okazji zaoszczędzili tym samym nieco na szybkości ładowania poziomów i to na tyle, że w przejściu z menu do właściwego poziomu nie ma nawet ekranu "Loading" znanego z poprzednich gier.
Choć równie dobrze może być tak, że w BlupiManii-2 lensflara jest hardcodowana w każdym levelu niezależnie od ustawień scene, choćby z tego powodu że w wszystkich levelach jest używany zdaje się ten sam zestaw plików graficznych, których jest dziewięć sztuk lens#.tga.
Odnośnie samego powodu tego, że EPSITEC zaczął w BlupiManii-2 używać binarnego formatu leveli - zapewne uznali, że skoro gra ma już wbudowany edytor poziomów, to nie trzeba trzymać wszystkiego w tekście jak w przypadku poprzednich gier tego uniwersum by ludzie sobie mogli w ograniczonym zakresie modować i tworzyć poziomy. I przy okazji zaoszczędzili tym samym nieco na szybkości ładowania poziomów i to na tyle, że w przejściu z menu do właściwego poziomu nie ma nawet ekranu "Loading" znanego z poprzednich gier.