Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pomysły
#9
Quote:Drewniane kostki tytanu
Zapraszam: http://colobot.info/forum/showthread.php...opowiastka
I co jeszcze? Latający beczkowóz z innego wymiaru?
(03-09-2015, 09:25 PM)Raptor Wrote:
Quote:robot ma z przodu gąsiennice, a z tyłu koła. Na bokach robota znajdują się działka organiczne, a na górze jest ramię robota :grab: . Ma właściwości robota nurka. Jest dobrze opancerzony przez co mrówki są na niego bezsilne.

robot jest niewyobrażalny, potężny, niezniszczalny, potrafi zmieniać rozmiary, latać, niszczyć, plugawić, infekować, hakować, programować samego siebie, pobierać filmy w rozdzielczości 4k, muzykę w *.flac, potrafi używać sarkazmu, śmiać się z głupich tematów, wyzwolić Koreę Północną z pod władzy totalitarnej, rządzić Ameryką i rozwiązać Unię Europejską. Ponadto parzy świetną kawę.

Rozwaliło system... Było coś takiego w Starym PPC? Nie przypominam sobie jakoś.

Zapraszam: http://colobot.info/forum/showthread.php?tid=117

OFFTOP
Niektórzy mogą się zastanawiać czemu oryginalny kod colobota jest taki zawalony.
Ponieważ w colobocie NIGDY nie usuwali niczego co było.
Np. Robby - Widzieliśmy go TYLKO na screenach wersji beta tej pięknej gry a on wciąż w obecnym Colobocie jest, trzeba tylko go odkopać z gruzów.
Mam na to przysłowie:
"W naturze nic nie ginie"
Ja właśnie tak podstąpiłem i dodałem sobie do Colobota Original Robbego za pomocą komendy "toto" w konsolce.
Chociaż przywrócenie Robbego do colobota było "izi" to przywrócenie wszystkich innych pozostałości nie będzie już takie łatwe...
Inne komendy które mi się udało stworzyć:
FreezeTime - prototyp aktywnej pauzy
Toto - zmienia zaznaczony obiekt w Robbego
Boom - Niszczy obiekt (wybuchem)
Burn - Niszczy obiekt (Spaleniem)
Speed - Przyszpiesza grę o 8.0x
Toy - Zmienia obiekt w wersję zabawkową
Dzięki CBOTowi udało mi się wkroczyć w sfere C++.
/OFFTOP
Wiem... warnik leci za double :{
A ja mam pomysł!

Może dodamy do komendy 'produce();' kolejną funkcje na coś w typie 'clip=LICZBA', 'magnifyDamage=LICZBA' czy 'power=LICZBA'
To może urozmaicić gre Smile
A to na pewno mi się to przyda w AfC:R (co znaczy o wyższej wsobodzie w programowaniu walk miedzy botami gdzie druga baza ma mniej życia u produkowanych botów)
Sorry for my English
[Image: 76561198127157465.png]


Messages In This Thread
Pomysły - by Mr. Master - 03-08-2015, 09:26 AM
RE: Pomysły - by DavivaD - 03-08-2015, 09:42 PM
RE: Pomysły - by tomangelo - 03-08-2015, 10:37 PM
RE: Pomysły - by Mr. Master - 03-09-2015, 04:12 PM
RE: Pomysły - by RaptorParkowsky - 03-09-2015, 04:29 PM
RE: Pomysły - by krzys_h - 03-09-2015, 04:58 PM
RE: Pomysły - by RaptorParkowsky - 03-09-2015, 09:25 PM
RE: Pomysły - by tomangelo - 03-09-2015, 09:41 PM
RE: Pomysły - by DavivaD - 03-16-2015, 09:02 AM
RE: Pomysły - by tomangelo - 04-16-2015, 11:01 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)