Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Feature: Poziomy Trudności
#3
(10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote:
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie
Nie zadziała, mapy będą się zbytnio różnić od siebie w zależności od poziomu trudności i będą na Easy i Hard wyglądać nienaturalnie (np. zbyt mało rudy uranu w miejscach dla niej charakterystycznych, czyli zamglone doliny). Moim zdaniem mapy powinny mieć więcej naturalizmu, nie zdeterminowanej z góry minimalnej/maksymalnej ilości na przejście misji. Jeśli już ograniczać zasoby surowców, to najwyżej sposób dostania się po nie, itp.
Zawsze można ograniczyć do obiektów na SpaceShip.
Bo modyfikowanie reliefu średnio mi się podoba...

(10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote:
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Wolniej przegrzewający się silnik.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Szybciej przegrzewający się silnik.
Będzie problem z kalibracją leveli, które mają odgórny limit na to. Zwłaszcza w przypadku Hard.
To co byś proponował? Smile

(10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote:
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Programist:
- Zamiast Me jest PracticeBot.
Niewykonalne, NASA wysyła przecież pierwszą załogową misję. Akurat tego elementu fabuły raczej nie zmienimy.
To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me?
Sorry for my English
[Image: 76561198127157465.png]


Messages In This Thread
Feature: Poziomy Trudności - by DavivaD - 10-05-2015, 07:21 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by DavivaD - 10-05-2015, 07:55 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by krzys_h - 10-05-2015, 08:37 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by DavivaD - 10-05-2015, 11:05 PM
RE: Feature: Poziomy Trudności - by Simbax - 10-05-2015, 08:48 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)