05-20-2016, 01:41 PM
(05-20-2016, 01:00 PM)Adrian Wrote: Problem w tym, że przez 3 lata dalej jechaliście na teksturach 256x256. Wbiłem sobie ostatnio aby pobrać Colobot Gold i cześć. Okazuje się jednak, że to jest nowa gra ze starymi elementami. Tak być nie może - pomyślałem. Zaoferowałem swoją pomoc, ponieważ nikt wcześniej (a raczej przez 3 lata) tego nie pchnął na przód. Fajnie, że zrobiłeś gui i w ogóle, ale co z resztą?
Zostało mi powiedziane, że mam odświeżyć tylko interfejsowe tekstury, a modelowych nie ruszać, bo i tak będą do zmiany/wywalenia wraz z nadejściem nowych modeli, oto, co z resztą. Nie oskarżam akurat ciebie o samowolkę, pojawiłeś się dosyć nagle i zacząłeś coś robić, to jest ok. Nie ok jest zachowanie się TT podejmujących nagłe decyzje w zależności od pogody.
(05-20-2016, 01:00 PM)Adrian Wrote: Słuchaj mój drogi, wszyscy jako tako decydujemy o tym, co ma się znaleźć w grze. Jeżeli jednak nowinki nie idą w parze z nowym Colobotem, to w jakim celu Emxx52 tworzył ścieżkę dźwiękową?
(05-20-2016, 01:00 PM)Adrian Wrote: Tak więc powtarzam: róbmy mastering, ale nie małpujmy bezmyślnie oryginałów. Dodajmy coś od siebie i upiększajmy tą grę.
Jest dosyć istotna różnica między remake'owaniem, a dodawaniem nowego contentu. Muzyki sytuacyjnej w Colobocie nie było, były tylko ambienty. Natomiast tekstury są i jedyne, co można z nimi zrobić, to je zastąpić lub wywalić. Wywalenie oczywiście wpłynie dosyć negatywnie na grę, więc pozostaje zastąpienie, z tym, że to trzeba robić z głową. I jeszcze raz piszę -- ja nie krytykuję tego, co robisz, więc nie musisz się tak unosić i nie jestem twoim "drogim". Krytykuję na przykład to:
(05-17-2016, 06:39 PM)tomaszkax86 Wrote: Możemy z tego zrobić mniejszy release, z którym i tak już zalegamy. W końcu dzieje się coś produktywnego. Jeszcze tylko lepszej jakości modele i byłoby fajnie.
I ogólną postawę kompletnie ignorującą wszelkie postanowienia, które przedyskutowaliśmy dawno temu i powinny być w miarę możliwości niezmienne. Ciągle ktoś się budzi kiedy chce i robi sobie co chce, to po co w ogóle dyskutować nad czymkolwiek? Dajmy wszystkim uprawnienia do repo, a na forum zostawmy tylko działy offtopowe. Każda próba organizacji czy ustaleń kończy się ignorancją, jakby ich nigdy nie było, to pójdźmy w stronę przeciwną, w końcu development tej gry to tylko zlepek lekkomyślnych impulsów i sprintów. Tylko bez odpowiedzi w stylu "gadanie nic nie robi", oczywiście, że nie, tylko że jakby nie trzeba było strzępić jęzora i powtarzać w kółko te same frazesy od kilku lat, to by nie było powodu do gadania, a development szedłby gładko i bez większych flamewarów. Tymczasem można sobie ColoIRCe robić, tematy przyklejać, karty na Trello ładne tworzyć, issuesy pisać i kto tam wie, co jeszcze, i wszystko to jak krew w piach, bo wszyscy po kolei to ignorują lub zignorują prędzej czy później.