Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bug: Woda/Lawa
#1
Woda:
Woda nie wydaje żadnych fal. Poprostu stoi w mniejscu.

Lawa:
To samo co woda tylko że też nie słychać lawy i nie wydaje żadnych znaków typowych jak lawa (pękające bąble z gazem).

Ponadto na silniku GL 3.3 woda i lawa inaczej wygląda.
[Image: m6w36wuorskk.png]
[Image: yhbggiuu95sq.png]
Sorry for my English
[Image: 76561198127157465.png]
#2
(09-30-2015, 05:42 PM)DavivaD Wrote: Woda nie wydaje żadnych fal. Poprostu stoi w mniejscu.
(09-30-2015, 05:42 PM)DavivaD Wrote: To samo co woda tylko że też nie słychać lawy i nie wydaje żadnych znaków typowych jak lawa (pękające bąble z gazem).
Też od jakiegoś czasu mam dziwne wrażenie braku tego w porównaniu z oryginałem. Być może tego nie było nawet nigdy w GOLD? Albo po prostu po przepisaniu sporej ilości kodu zrobił się ten bug jakoś? Jakoś zawsze nie znajdowałem czasu, by porównać z oryginalnym Colobotem tego efektu zafalowania i innych, ale teraz widzę, że moje przeczucia chyba były prawdziwe. Sprawdzę to w końcu, zobaczę, czy w poprzednich releasach GOLDa były już braki tych efektów i zaraportuję na GitHubie issuesa.

Co do innych silników graficznych - cóż, to jest jeden z powodów, dlaczego nadal nie są one domyślnymi. W nich oświetlenie i przezroczystość tekstur łącznie z innymi rzeczami jeszcze nie działają jak należy i nie są w pełni wydajne. Tego akurat issuować nie trzeba, jako że to jest na tyle oczywiste, by podczas przepisywania silników graficznych to uwzględnić.
#3
Myślałem, że ta przeźroczystość wody jest tak specjalnie Wink
#4
Zawsze można wykorzystać te efekty ale ja nie wim czy bd przydatne:
http://uploads.gamedev.net/da36915afb263...dcfdc3.zip
Sorry for my English
[Image: 76561198127157465.png]
#5
(09-30-2015, 06:34 PM)krzys_h Wrote: Myślałem, że ta przeźroczystość wody jest tak specjalnie
Owszem, w oryginale była przezroczysta, ale nie aż tak bardzo Wink

Potwierdzone, zaissuowane. Temat myślę, że mogę zarchiwizować, by nie zaśmiecał forum. Na przyszłość polecam GitHub lub nawet ShoutBox do tego typu drobnych spraw.


Forum Jump:


Users browsing this thread: 4 Guest(s)