Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lista bugów.
#5
W moim przypadku nic nie wywalało, przynajmniej nie na najnowszej wersji dev na Linuxie. Sprawdzę to jeszcze na Windowsowych dev i Release.

edit: Na Windowsowym dev buildzie faktycznie wywaliło grę. Poniżej logi z gdb:
Spoiler :
Code:
Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.

0x00467424 in CObject::GetPosition (this=0x0, part=0)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/object/object.cpp:1601
(gdb) 1601      /home/colobot-compilebot/repo/main/src/object/object.cpp: No such file or directory.

backtrace

#0  0x00467424 in CObject::GetPosition (this=0x0, part=0)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/object/object.cpp:1601
#1  0x0051daac in Gfx::CPyro::EventProcess (this=0x105fb170, event=...)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/graphics/engine/pyro.cpp:1133
#2  0x0043e7b3 in CRobotMain::EventFrame (this=0x60573b0, event=...)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/object/robotmain.cpp:2664
#3  0x00438928 in CRobotMain::ProcessEvent (this=0x60573b0, event=...)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/object/robotmain.cpp:687
#4  0x00434d51 in CController::ProcessEvent (this=0x82e2388, event=...)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/app/controller.cpp:87
#5  0x0040ad7a in CApplication::Run (this=0x3d865e8)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/app/app.cpp:988
#6  0x00401755 in SDL_main (argc=argc@entry=3, argv=argv@entry=0x3d85298)
    at /home/colobot-compilebot/repo/main/src/app/main.cpp:146
#7  0x0060c01e in console_main (argc=argc@entry=3, argv=argv@entry=0x3d85298)
    at ./src/main/win32/SDL_win32_main.c:315
#8  0x0060c0d8 in WinMain@16 (hInst=0x400000, hPrev=0x0,
    szCmdLine=0x3c24811 "-datadir ./afc", sw=10)
    at ./src/main/win32/SDL_win32_main.c:398
#9  0x0090401b in main ()
(gdb)


Dzieje się to po zniszczeniu kilku botów.

edit2: Nie pojawia się to za każdym razem, chociaż jest pewna reguła. Gdy przylatują 2 boty i zniszczymy je od razu, wszystko idzie dobrze. Gdy ten pierwszy zostanie zniszczony od tego drugiego bota (a drugiego i kolejne zniszczymy manualnie), wtedy po którymś razie (jeszcze nie rozpracowałem reguły) następuje crash i podany wyżej log.
Spoiler :
[Image: unknown.png]


Messages In This Thread
Lista bugów. - by DavivaD - 04-15-2015, 11:23 PM
RE: Lista bugów. - by Simbax - 04-16-2015, 02:03 PM
RE: Lista bugów. - by tomaszkax86 - 04-16-2015, 05:17 PM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 04-17-2015, 12:16 PM
RE: Lista bugów. - by krzys_h - 04-18-2015, 10:35 AM
RE: Lista bugów. - by krzys_h - 04-16-2015, 05:46 PM
RE: Lista bugów. - by tomangelo - 04-16-2015, 11:08 PM
RE: Lista bugów. - by tomaszkax86 - 04-16-2015, 11:32 PM
RE: Lista bugów. - by RaptorParkowsky - 04-19-2015, 02:30 PM
RE: Lista bugów. - by tomangelo - 04-19-2015, 02:51 PM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 05-01-2015, 04:43 PM
RE: Lista bugów. - by krzys_h - 05-01-2015, 05:16 PM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 06-07-2015, 03:53 AM
RE: Lista bugów. - by tomaszkax86 - 06-07-2015, 10:10 AM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 06-07-2015, 10:50 AM
RE: Lista bugów. - by tomaszkax86 - 06-07-2015, 11:26 AM
RE: Lista bugów. - by tomangelo - 06-07-2015, 12:01 PM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 06-07-2015, 12:02 PM
RE: Lista bugów. - by tomaszkax86 - 06-07-2015, 03:14 PM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 06-08-2015, 07:14 AM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 08-24-2015, 11:15 AM
RE: Lista bugów. - by tomangelo - 08-24-2015, 11:49 AM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 08-24-2015, 12:04 PM
RE: Lista bugów. - by tomangelo - 08-24-2015, 12:06 PM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 08-24-2015, 12:06 PM
RE: Lista bugów. - by tomangelo - 08-24-2015, 12:21 PM
RE: Lista bugów. - by DavivaD - 08-24-2015, 12:27 PM
RE: Lista bugów. - by Simbax - 08-24-2015, 12:35 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)