Dobrze, więc jest tam jeszcze paru ludzi, którzy znają C++, tacy jak Haspen, KazuaR ziemek8 i nefarem no i jest jeszcze projektant, nazywający się Lotofag, który go nie zna, więc nie tylko doświadczenia TT w przejmowaniu Colobota, ale i pomoc techniczna przy dekompilacji i wdrożeniu niektórych nowych rozwiązań by się przydała. Generalnie głosy są na tak, zwłaszcza od Lotofaga i Jakuba Rozwadowskiego, na razie więc nie ma problemu. Jeszcze się zgłoszą. Spróbujcie pogadać z Lotofagiem - zgodził się. Mam PW od niego.
Podobnie jak Colobot, Zeus również posiada wiele niewykorzystanych ID do modeli. Przykładowo W pliku Zeus_Model_nazwa_poziomu_trudności mamy do czynienia z czymś takim, jak UNUSED - ID: 156, 157, 166, 167, 168:
Code:
-----------------------------------------
Notes on working with the model data
-------------------------------------
0. Modifying this data can have unexpected, undesired side effects. Always keep a back up copy.
1. The numbers within the curly brackets ( { and } ) are the actual data.
2. Please keep everything (including the spacing) as it is laid out here,
only changing the numbers (This helps when hardcoding the data back into
the compiled code).
3. For negative numbers please keep the minus sign directly in front of the
number ( e.g. -10 NOT - 10), errors will result otherwise.
4. From left to right, the (BUILDINGS) numbers refer to :-
a - Cost of structure or of one tile of a structure (for walls etc)
b - Initial desirability value
c - desirability step (in tiles)
d - desirability step size
e - max desirability range
f - Number of people a building employs
g - Fire Risk Increment
h - Damage Risk Increment
i - Resource Used
j - Risk Reducer
5. From left to right, the (HOUSES) numbers refer to :-
a - DES level at which the house will devolve EVO_DES_LOW, // 0
b - DES level at which the house will evolve EVO_DES_HIG, // 1
c - Culture or science needed to evolve EVO_CULTURE, // 2
d - Water needed to evolve EVO_H2O, // 3
e - Stadium or Museum needed to evolve EVO_EDU, // 5
f - Percentage of population made soldiers EVO_PER_SOLDIERS, // 6
g - Maximum horse storage EVO_MAX_HORSES, // 7
h - Horses needed to evolve EVO_HORSES, // 8
i - Food needed to evolve EVO_FOOD_TYPES, // 9
j - Fleece needed to evolve EVO_FLEECE, // 10
k - Olive Oil needed to evolve EVO_OLIVE_OIL, // 11
l - Wine needed to evolve EVO_WINE, // 12
m - Armor required to evolve EVO_ARMS, // 13
n - Maximum armor storage EVO_MAX_ARMOR, // 14
o - Crime Risk Increment EVO_CRIME_INC, // 15
p - Crime Risk Base EVO_CRIME_BASE, // 16
q - UNUSED // 17
r - Population capacity EVO_CAPACITY, // 18
s - tax rate multiplier EVO_TAX_RATE, // 19
t - UNUSED , // 20
u - Disease Risk Increment EVO_DISEASE_INC, // 21
6. Chained structures such as walls roads etc do not have any effect on
desirability. (Except for Avenues and Boulevards.)
7. At the moment the maximum range for spreading desirability = 6 tiles.
8. When setting DES ranges note that a positive DES level needs a negative
step.
9. Set values for the Dock and not the Dockhouse.
Model data starts here:-
-------------------------
ALL BUILDINGS
a b c d e f g h i j
CST DES STP SZE RGE EMP FRI DRI RES RRD
0,BUILD_NOTHING,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
1,BUILD_UNDO,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
2,BUILD_HOUSE1_HUT,{,20,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
3,BUILD_HOUSE2_SHACK,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
4,BUILD_HOUSE3_HOVEL,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
5,BUILD_HOUSE4_HOMESTEAD,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
6,BUILD_HOUSE5_TENEMENT,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
7,BUILD_HOUSE6_APARTMENT,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
8,BUILD_HOUSE7_TOWNHOUSE,{,0,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
9,BUILD_ELITE_VACANT,{,200,0,0,0,0,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
10,BUILD_ELITE_DEVOLVED,{,0,0,0,0,4,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
11,BUILD_ELITE_HOUSE1_RESIDENCE,{,0,2,2,-1,4,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
12,BUILD_ELITE_HOUSE2_MANSION,{,0,3,2,-1,4,0,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
13,BUILD_ELITE_HOUSE3_MANOR,{,0,4,2,-1,4,0,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
14,BUILD_ELITE_HOUSE4_ESTATE,{,0,6,2,-1,4,0,5,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
15,BUILD_FLOWER_GARDEN,{,40,8,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
16,BUILD_GAZEBO,{,45,6,1,-1,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
17,BUILD_HEDGE_MAZE,{,85,12,1,-1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
18,BUILD_FISH_POND,{,125,18,1,-3,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
19,BUILD_TALL_OBELISK ,{,24,8,1,0,2,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
20,BUILD_SUNDIAL,{,40,7,1,-2,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
21,BUILD_TOPIARY,{,75,15,1,0,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
22,BUILD_SPRING,{,85,10,2,-1,5,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
23,BUILD_STONE_CIRCLE,{,120,24,2,-2,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
24,BUILD_SHORT_OBELISK ,{,18,6,1,-1,2,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
25,BUILD_WATER_PARK ,{,32,5,1,-1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
26,BUILD_TRADE (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
27,BUILD_DRAMA (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
28,BUILD_ROAD,{,3,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
29,BUILD_DIG,{,2,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
30,BUILD_FARMS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
31,BUILD_WHEAT_FARM,{,45,-3,1,1,3,10,10,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
32,BUILD_ONION_FARM,{,45,-4,2,1,3,10,5,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
33,BUILD_CARROT_FARM,{,45,-2,1,1,2,10,5,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
34,BUILD_ORCHARDS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
35,BUILD_GRAPEVINE,{,6,1,1,-1,1,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
36,BUILD_OLIVE_TREE,{,6,1,1,-1,1,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
37,BUILD_GROWERS_LODGE,{,50,-3,1,1,2,12,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
38,BUILD_HERDING ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
39,BUILD_GOAT,{,8,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
40,BUILD_SHEEP,{,8,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
41,BUILD_SHEEP_FARM,{,35,-5,1,2,3,8,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
42,BUILD_GOAT_FARM,{,35,-5,1,2,3,8,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
43,BUILD_HUNTING_SEA ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
44,BUILD_FISHING_WHARF,{,65,-15,1,2,4,10,10,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
45,BUILD_URCHIN_COLLECTOR,{,65,-15,1,2,4,10,10,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
46,BUILD_HUNTING_LODGE,{,40,-6,2,-2,4,8,15,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
47,BUILD_RAW_MATERIALS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
48,BUILD_MINT,{,200,-10,2,2,6,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
49,BUILD_MARBLE_QUARRY,{,150,-6,1,1,4,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
10,BUILD_FOUNDRY,{,120,-10,1,1,6,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
51,BUILD_TIMBER_MILL,{,75,-5,1,1,4,12,20,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
52,BUILD_WORKSHOPS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
53,BUILD_WINERY,{,90,4,1,-1,4,12,0,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
54,BUILD_OIL_PRESS,{,90,-4,2,2,4,12,0,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
55,BUILD_SCULPTURE_STUDIO,{,200,-2,1,1,2,18,2,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
56,BUILD_ARTISANS_GUILD,{,75,-6,2,1,3,25,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
57,BUILD_GRANARY,{,100,-12,1,2,4,18,16,16,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
58,BUILD_STOREHOUSE,{,50,-2,4,1,4,12,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
59,BUILD_STOREHOUSE_BAY,{,0,-2,4,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
60,BUILD_DOCK,{,200,-2,4,1,4,24,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
61,BUILD_DOCK_HOUSE,{,0,-2,4,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
62,BUILD_TRADING_POST,{,200,-2,4,1,4,24,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
63,BUILD_AGORA_SMALL,{,50,12,2,-2,6,0,12,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
64,BUILD_AGORA_LARGE,{,100,12,2,-2,6,0,12,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
65,BUILD_AGORA_ROAD,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
66,BUILD_EMPTY_VENDOR,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
67,BUILD_VENDORS ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
68,BUILD_FOOD_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
69,BUILD_FLEECE_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
70,BUILD_OIL_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
71,BUILD_WINE_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
72,BUILD_ARMS_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
73,BUILD_HORSE_TRAINER,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
74,BUILD_FOUNTAIN,{,35,4,2,-2,4,4,0,8,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]75,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
76,BUILD_INFIRMARY,{,70,-2,4,0,4,11,10,10,0,50,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
77,BUILD_COLLEGE,{,65,-5,1,-3,2,12,0,12,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
78,BUILD_DRAMA_SCHOOL,{,35,0,0,0,0,10,0,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
79,BUILD_GYMNASIUM,{,75,0,0,0,0,7,0,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
80,BUILD_STADIUM,{,400,0,0,0,0,45,0,8,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
81,BUILD_PODIUM,{,30,3,1,-1,3,4,0,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
82,BUILD_THEATRE,{,120,6,1,-1,3,18,0,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
83,BUILD_LARGE_SANC ( SUBMENU ),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
84,BUILD_LARGE_SANC_ZEUS,{,2920,20,1,-2,6,75,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
85,BUILD_LARGE_SANC_POSEIDON,{,2480,20,1,-2,6,75,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
86,BUILD_LARGE_SANC_DEMETER,{,840,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
87,BUILD_LARGE_SANC_APOLLO,{,920,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
88,BUILD_LARGE_SANC_ARTEMIS,{,1520,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
89,BUILD_LARGE_SANC_ARES,{,960,20,1,-2,6,50,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
90,BUILD_LARGE_SANC_APHRODITE,{,720,20,1,-2,6,50,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
91,BUILD_LARGE_SANC_HERMES,{,640,20,1,-2,6,45,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
92,BUILD_LARGE_SANC_ATHENA,{,2160,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
93,BUILD_LARGE_SANC_HEPHAISTOS,{,760,20,1,-2,6,60,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
94,BUILD_LARGE_SANC_DIONYSUS,{,400,20,1,-2,6,45,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
95,BUILD_LARGE_SANC_HADES,{,1320,20,1,-2,6,75,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
96,BUILD_LARGE_SANC_HERA,{,1760,20,1,-2,6,65,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
97,BUILD_LARGE_SANC_ATLAS,{,1760,20,1,-2,6,55,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
98,BUILD_LARGE_SANC_POSEIDON2,{,2080,20,1,-2,6,80,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
99,BUILD_POSEIDON_PYRAMID (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
100,BUILD_POSEIDON_PYRAMID1,{,0,15,1,-2,4,0,0,0,0,0,},Modest Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
101,BUILD_POSEIDON_PYRAMID2,{,0,20,1,-2,4,0,0,0,0,0,},Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
102,BUILD_POSEIDON_PYRAMID3,{,0,25,1,-2,5,0,0,0,0,0,},Great Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
103,BUILD_POSEIDON_PYRAMID4,{,0,30,1,-2,6,0,0,0,0,0,},Majestic Pyramid,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
104,BUILD_POSEIDON_PYRAMID5,{,0,16,1,-2,4,0,0,0,0,0,},Small Monument to the Sky,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
105,BUILD_POSEIDON_PYRAMID6,{,0,20,1,-2,5,0,0,0,0,0,},Monument to the Sky,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
106,BUILD_POSEIDON_PYRAMID7,{,0,25,1,-2,6,0,0,0,0,0,},Grand Monument to the Sky,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
107,BUILD_POSEIDON_PYRAMID8,{,0,20,2,-2,4,0,0,0,0,0,},Minor Shrine,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
108,BUILD_POSEIDON_PYRAMID9,{,0,25,2,-2,5,0,0,0,0,0,},Shrine,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
109,BUILD_POSEIDON_PYRAMID10,{,0,30,2,-2,6,0,0,0,0,0,},Major Shrine,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
110,BUILD_POSEIDON_PYRAMID11,{,0,30,1,-2,6,0,0,0,0,0,},Pyramid of the Pantheon,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
111,BUILD_POSEIDON_PYRAMID12,{,0,25,1,-2,5,0,0,0,0,0,},Altar of Olympus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
112,BUILD_POSEIDON_PYRAMID13,{,0,30,1,-3,6,0,0,0,0,0,},Temple of Olympus,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
113,BUILD_POSEIDON_PYRAMID14,{,0,25,1,-1,6,0,0,0,0,0,},Observatory Kosmika,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
114,BUILD_POSEIDON_PYRAMID15,{,0,25,1,-1,6,0,0,0,0,0,},Museum Atlantika,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
115,BUILD_ORACLE,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
116,BUILD_ALTAR,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
117,BUILD_PALACE,{,250,18,3,-3,6,0,5,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
118,BUILD_AVENUE,{,20,3,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
119,BUILD_COMMEMORATIVE,{,0,30,2,-5,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
120,BUILD_LARGE_BRIDGE,{,15,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
121,BUILD_SUPER_OFFICE,{,20,0,0,0,0,5,5,0,0,50,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
122,BUILD_TAX_OFFICE,{,50,-4,1,1,2,8,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
123,BUILD_NO_ACCESS,{,4,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
124,BUILD_GUARDPOST,{,40,-2,1,1,2,6,0,10,0,50,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
125,BUILD_HEROES_HALL,{,0,15,2,-2,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
126,BUILD_BOULEVARD,{,30,3,2,-2,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
127,BUILD_BENCH,{,12,2,2,-1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
128,BUILD_GARDENS,{,12,3,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
129,BUILD_DORIC_COLUMN,{,16,4,1,-2,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
130,BUILD_WALL,{,5,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
131,BUILD_GATEHOUSE,{,80,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
132,BUILD_TOWER,{,100,-4,4,1,4,15,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
133,BUILD_HORSE_RANCH,{,200,-10,1,1,4,15,10,0,10,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
134,BUILD_HORSE_CORRAL,{,0,-6,1,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
135,BUILD_ARMORY,{,85,-8,1,1,4,18,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
136,BUILD_WARSHIP_WHARF,{,150,-12,2,2,4,100,10,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
137,BUILD_PHILO (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
138,BUILD_ATHLETE (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
139,BUILD_DEFENSE(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
140,BUILD_MIL_WORKSHOPS(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
141,BUILD_REC_AREAS(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
142,BUILD_BEAUTY(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
143,BUILD_HEROES_HALL_SEL(SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
144,BUILD_MAP_QUARRY,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
145,BUILD_IONIC_COLUMN,{,16,4,1,-2,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
146,BUILD_CORINTHIAN_COLUMN,{,16,4,1,-2,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
147,BUILD_LIGHTNING,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
148,BUILD_DOLPHIN_SCULPTURE ,{,80,12,2,-3,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
149,BUILD_ORRERY ,{,90,9,1,-1,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
150,BUILD_SHELL_GARDEN ,{,40,5,1,0,5,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
151,BUILD_BATHS ,{,115,15,1,-1,6,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
152,BUILD_BIRD_BATH ,{,12,3,1,-1,3,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]153,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]154,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]155,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]156,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
157,BUILD_MONUMENTS (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
158,BUILD_MAP_HALF_SLOPE_ELEVATION,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
159,BUILD_MAP_LAVA,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
160,BUILD_MAP_FLOOD,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]161,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]162,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
163,BUILD_MAP_LANDSLIDE_POINT,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
164,BUILD_THINGAMABOB,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[b]165,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]166,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[/b]
[b]167,UNUSED,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,[/b]
168,BUILD_MAP_INUNDATION_POINT,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
169,"BUILD_RUIN,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
170,"BUILD_MAP_DIRT, //116",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
171,"BUILD_MAP_TREES, //117",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
172,"BUILD_MAP_WATER, //118",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
173,"BUILD_MAP_EARTHQUAKE, //119",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
174,"BUILD_MAP_SCRUB, //120",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
175,"BUILD_MAP_ROCKS, //121",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
176,"BUILD_MAP_MEADOW, //122",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
177,"BUILD_MAP_PLATEAU, //123",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
178,"BUILD_MAP_ANTI_PLATEAU, //124",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
179,"BUILD_MAP_ROAD, //125",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
180,"BUILD_MAP_INVASION_POINT, //126",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
181,"BUILD_MAP_ENTRY_POINT, //127",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
182,"BUILD_MAP_EXIT_POINT, //128",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
183,"BUILD_MAP_RAMP, //129",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
184,"BUILD_MAP_RIVER_IN, //130",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
185,"BUILD_MAP_RIVER_OUT, //131",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
186,"BUILD_MAP_FISHING_POINT, //132",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
187,"BUILD_MAP_PREDATOR_POINT, //133",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
188,"BUILD_MAP_BEACH, //134",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
189,"BUILD_MAP_NOTHING, //135",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
190,"BUILD_MAP_PREY_POINT, // 139",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
191,"BUILD_MAP_ELEVATION,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
192,"BUILD_MAP_ORDINARY_ROCK,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
193,"BUILD_MAP_COPPER_ROCK,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
194,"BUILD_MAP_SILVER_ROCK,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
195,BUILD_MAP_CLIFF_ROCK,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
196,"BUILD_MAP_MARSHLAND,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
197,"BUILD_MAP_NOTHING,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
198,"BUILD_MAP_DISEMBARK_POINT,",{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
199,BUILD_RACE_TRACK,{,60,-6,1,1,4,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
200,BUILD_RACE_BLDS (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
201,BUILD_CROSSWALK,{,50,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
202,BUILD_BIBLIOTHEKE,{,35,3,1,-1,3,5,15,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
203,BUILD_OBSERVATORY,{,150,7,1,-1,4,18,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
204,BUILD_UNIVERSITY,{,65,-5,1,-3,3,12,0,12,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
205,BUILD_LABORATORY,{,120,0,0,0,0,9,20,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
206,BUILD_INVENTORS_WORKSHOP,{,85,0,0,0,0,12,20,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
207,BUILD_MUSUEM,{,400,12,2,-3,4,50,10,15,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
208,BUILD_ASTRO (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
209,BUILD_INVENTOR (SUBMENU),{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
210,BUILD_MAP_DEER_POINT,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
211,BUILD_ORICHALC_REFINERY,{,120,-10,1,1,5,16,5,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
212,BUILD_CHARIOT_WORKSHOP,{,225,-10,1,1,4,30,20,10,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
213,BUILD_BLACK_MARBLE_SHOP,{,150,-6,1,1,4,15,0,20,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
214,BUILD_FRUIT_GROWERS_LODGE,{,45,2,1,-1,2,12,10,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
215,BUILD_CHARIOT_VENDOR,{,20,0,0,0,0,4,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
216,BUILD_CORRAL_SLAUGHTER,{,150,-12,2,1,5,25,10,5,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
217,BUILD_FRUIT_TREE,{,6,1,2,-1,2,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
218,BUILD_MAP_BLACK_MARBLE,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
219,BUILD_MAP_ORICHALC,{,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
220,BUILD_CATTLE,{,15,0,0,0,0,0,0,0,0,0,},,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
ALL HOUSES
1: Hut,{,-99,-10,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,15,5,5,8,1,0,20,,4,4,1.25,,,,,,
2: Shack,{,-12,0,0,0,0,0,0,0,1,0,0,0,0,0,15,5,10,16,1,0,15,,8,4,2.5,,,,,,
3: Hovel,{,-2,10,15,1,0,20,0,0,1,0,0,0,0,0,10,0,15,24,1,0,15,,12,4,3.75,,,,,,
4: Homestead,{,-2,10,15,1,0,20,0,0,1,1,0,0,0,0,10,0,20,32,2,0,10,,32,4,5,,,,,,
5: Tenement,{,5,20,35,1,0,25,0,0,1,1,0,0,0,0,5,0,25,40,2,0,10,,40,4,6.25,,,,,,
6: Apartment,{,15,30,35,1,0,25,0,0,1,1,1,0,0,0,5,0,30,48,2,0,5,,48,4,7.5,,,,,,
7: Townhouse,{,25,100,45,1,0,25,0,0,1,1,1,0,0,0,0,0,40,60,2,0,5,,60,4,10,,,,,,
Elite: Vacant,{,-99,50,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,2,-20,0,0,0,0,0,-100,,0,16,0,,,,,,
Elite 0: Devolved,{,-99,50,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,0,2,-20,0,0,1,0,0,-100,,0,16,0,,,,,,
Elite 1: Residence,{,46,60,50,0,0,0,1,0,1,1,1,0,0,2,-20,0,75,6,16,0,0,,48,16,4.6875,,,,,,
Elite 2: Mansion,{,56,70,60,0,0,20,2,0,1,1,1,0,1,2,-20,0,100,10,16,0,0,,80,16,6.25,,,,,,
Elite 3: Manor,{,66,80,70,0,0,25,4,0,1,1,1,1,1,4,-20,0,150,16,16,0,0,,128,16,9.375,,,,,,
Elite 4: Estate,{,76,100,80,0,1,20,4,1,1,1,1,1,1,4,-20,0,200,20,16,0,0,,160,16,12.5,,,,,,
End of model data.
Możemy dojść do porozumienia. Byłby to powolny, leniwy projekt, działający na tle Colobota, jak na razie, ale do zrobienia w przerwach między kolejnymi łatkami do Colobota.
Świątynie w Zeusie można edytować, nie wiem, czy wiecie.