Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Co jest planowane w następnej wersji Golda?
#28
(07-23-2015, 08:33 PM)krzys_h Wrote: Nie jestem pewien co do takiej rozdzielczości, @tomangelo ma n.p. MAX_TEXTURE_SIZE=2048. Chyba, żeby to jakoś skalować przed wysłaniem do karty graficznej...
No, w przyszłości na pewno przydałaby się taka opcja. U mnie rozdzielczość 4096x4096 na teksturę z powodzeniem jako tako działa, choć ja mam GPU mid-end z przedziału lat 2005-2006, podczas gdy @tomangelo ma nieco starszy model w swoim słabszym komputerze, o ile pamiętam. I tak my bodajże celujemy w support minimum na lata 2007-2008 z tego co pamiętam.

Choć generalnie racją jest też to, że chmury w 2048x1024 na mojej rozdzielczości natywnej monitora (1280x1024) również nie wyglądają źle, więc moglibyśmy rzeczywiście przechowywać w repo tekstury w takiej rozdzielczości. Zawsze można również w kodzie zwiększyć częstotliwość powtarzania tych tekstur na sky-boxie tak, by np. dana tekstura była widoczna 4 razy (są bezszwowe, więc powinno to dość dobrze wyglądać). Chyba że już się w jakiś sposób powtarza i jest to jednak konfigurowalne w scene pod tym względem?


Messages In This Thread
RE: Co jest planowane w następnej wersji Golda? - by RaptorParkowsky - 07-23-2015, 09:10 PM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)