Posts: 667
Threads: 149
Joined: Oct 2012
Reputation:
25
10-05-2015, 07:21 PM
(This post was last modified: 10-05-2015, 07:22 PM by DavivaD.)
Pomysł z BuzzingCars i od @ tomaszkax86 .
Ogólna wizja poziomów trudności:
1) Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie.
- Roboty, budynki i Me mają więcej HP.
- Wolniej zużywające się ogniwa.
- Wolniej przegrzewający się silnik.
- Gorsze AI dla obcych.
2) Normal:
- Normalna rozrywka.
3) Hard:
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie
- Roboty, budynki i Me mają mniej HP.
- Szybciej zużywające się ogniwa.
- Szybciej przegrzewający się silnik.
- Lepsze AI dla obcych.
4) Programist:
- Wszystkie roboty mają ustawiony parametr 'trainer=1'
- Zamiast Me jest PracticeBot.
Concept Screen:
*Czeka na opinie TT*
Posts: 1,114
Threads: 32
Joined: Oct 2012
Reputation:
53
10-05-2015, 07:46 PM
(This post was last modified: 10-05-2015, 07:47 PM by RaptorParkowsky.)
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie. (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie Nie zadziała, mapy będą się zbytnio różnić od siebie w zależności od poziomu trudności i będą na Easy i Hard wyglądać nienaturalnie (np. zbyt mało rudy uranu w miejscach dla niej charakterystycznych, czyli zamglone doliny). Moim zdaniem mapy powinny mieć więcej naturalizmu, nie zdeterminowanej z góry minimalnej/maksymalnej ilości na przejście misji. Jeśli już ograniczać zasoby surowców, to najwyżej sposób dostania się po nie, itp.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Wolniej przegrzewający się silnik. (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Szybciej przegrzewający się silnik. Będzie problem z kalibracją leveli, które mają odgórny limit na to. Zwłaszcza w przypadku Hard.
(10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Programist:
- Zamiast Me jest PracticeBot. Niewykonalne, NASA wysyła przecież pierwszą załogową misję. Akurat tego elementu fabuły raczej nie zmienimy.
Reszta wydaje się sensowna. Najwyżej wywaliłbym Hard.
Posts: 667
Threads: 149
Joined: Oct 2012
Reputation:
25
10-05-2015, 07:55 PM
(This post was last modified: 10-05-2015, 07:57 PM by DavivaD.)
(10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote: (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie. (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie Nie zadziała, mapy będą się zbytnio różnić od siebie w zależności od poziomu trudności i będą na Easy i Hard wyglądać nienaturalnie (np. zbyt mało rudy uranu w miejscach dla niej charakterystycznych, czyli zamglone doliny). Moim zdaniem mapy powinny mieć więcej naturalizmu, nie zdeterminowanej z góry minimalnej/maksymalnej ilości na przejście misji. Jeśli już ograniczać zasoby surowców, to najwyżej sposób dostania się po nie, itp. Zawsze można ograniczyć do obiektów na SpaceShip.
Bo modyfikowanie reliefu średnio mi się podoba...
(10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote: (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Easy:
- Wolniej przegrzewający się silnik. (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Hard:
- Szybciej przegrzewający się silnik. Będzie problem z kalibracją leveli, które mają odgórny limit na to. Zwłaszcza w przypadku Hard. To co byś proponował?
(10-05-2015, 07:46 PM)RaptorParkowsky Wrote: (10-05-2015, 07:21 PM)DavivaD Wrote: Programist:
- Zamiast Me jest PracticeBot. Niewykonalne, NASA wysyła przecież pierwszą załogową misję. Akurat tego elementu fabuły raczej nie zmienimy. To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me?
Posts: 1,114
Threads: 32
Joined: Oct 2012
Reputation:
53
(10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To co byś proponował? Już zaproponowałem. Wywalić Hard, zostawić Easy i Normal z trybem dla Programistów i powinno działać.
(10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me? W ogóle nie należy tego robić. Część zadań będzie możliwa z użyciem planowanych Builderów, ale jak wiadomo, są misje, w których trzeba po prostu umieć chodzić, latać i dźwigać astronautą. To wciąż jest gra, nie środowisko programming-only i tak będzie nawet w trybie programistycznym, tego nie da się sensownie wyłączyć.
Posts: 828
Threads: 26
Joined: Oct 2012
Reputation:
113
(10-05-2015, 08:13 PM)RaptorParkowsky Wrote: (10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me? W ogóle nie należy tego robić. Część zadań będzie możliwa z użyciem planowanych Builderów, ale jak wiadomo, są misje, w których trzeba po prostu umieć chodzić, latać i dźwigać astronautą. To wciąż jest gra, nie środowisko programming-only i tak będzie nawet w trybie programistycznym, tego nie da się sensownie wyłączyć. Albo darować sobie realizm i dać astronaucie normalne kontrolki od programowania zamast budowania
Posts: 837
Threads: 80
Joined: Oct 2012
Reputation:
141
W trybie Programisty Me mogłby być zastąpiony humanoidalnym robotem :V
Posts: 667
Threads: 149
Joined: Oct 2012
Reputation:
25
10-05-2015, 11:05 PM
(This post was last modified: 10-05-2015, 11:05 PM by DavivaD.)
(10-05-2015, 08:37 PM)krzys_h Wrote: (10-05-2015, 08:13 PM)RaptorParkowsky Wrote: (10-05-2015, 07:55 PM)DavivaD Wrote: To jak zamierzasz uniemożliwić obsługę Me? W ogóle nie należy tego robić. Część zadań będzie możliwa z użyciem planowanych Builderów, ale jak wiadomo, są misje, w których trzeba po prostu umieć chodzić, latać i dźwigać astronautą. To wciąż jest gra, nie środowisko programming-only i tak będzie nawet w trybie programistycznym, tego nie da się sensownie wyłączyć. Albo darować sobie realizm i dać astronaucie normalne kontrolki od programowania zamast budowania Niezły Pomysł!
(10-05-2015, 08:48 PM)Simbax Wrote: W trybie Programisty Me mogłby być zastąpiony humanoidalnym robotem :V Cyborg? Myślałem że temat na nowe byty będzie obowiązywał tylko BuilderBoty...
|