07-10-2017, 11:02 AM
Grzyby mają skopaną mapę UV, mam zamiar to naprawić w swoim czasie, jednak mam po drodze jeszcze trochę modeli.
Do podglądu obecnie można wykorzystać Blendera, otwierać bezpośrednio pliki .blend z mojego roboczego repozytorium https://github.com/tomangelo2/models-new...ster/blend i tam na bieżąco podglądać efekt zmian w teksturach. Mogą jednak występować pewne drobne różnice w cieniowaniu ścian między Blenderem a Colobotem.
Innym wyjściem byłoby dodanie do gry jakiegoś skrótu klawiszowego lub tajnego przycisku w interfejsie do ponownego wczytania zasobów. Nie wiem jednak jak długo wprowadzałoby się taką zmianę do silnika.
Do podglądu obecnie można wykorzystać Blendera, otwierać bezpośrednio pliki .blend z mojego roboczego repozytorium https://github.com/tomangelo2/models-new...ster/blend i tam na bieżąco podglądać efekt zmian w teksturach. Mogą jednak występować pewne drobne różnice w cieniowaniu ścian między Blenderem a Colobotem.
Innym wyjściem byłoby dodanie do gry jakiegoś skrótu klawiszowego lub tajnego przycisku w interfejsie do ponownego wczytania zasobów. Nie wiem jednak jak długo wprowadzałoby się taką zmianę do silnika.
Spoiler :