Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CBot - użycie i zmiana licencji
#8
Skorzystaj z Lua. Chyba nie ma lepszego języka, by zrobić to co chcesz zrobić. Lua jest bardzo popularnym i łatwym językiem, wiele gier, które pozwalają graczom na "doprogramowanie" zawartości korzysta właśnie z Lua. Jeśli język w twojej grze, koniecznie musi mieć bardzo podobną składnię do C++ lub Java, stwórz swój własny język wzorując się CBocie. CBot jest ściśle związany z Colobotem i większość instrukcji w CBocie dotyczy robotów (motor, grab, radar), więc nie wiem jak sobie wyobrażasz przeniesienie CBota do innej gry. Z mojego punktu widzenia, jest to niemożliwe.

Odpowiadając na pytania:
1. CBot jest wolny.
2. Bardzo.
3. Nie ma absolutnie żadnego sensu. Skorzystaj z jakiegoś popularnego języka skryptowego np. Lua, albo stwórz własny język.


Messages In This Thread
CBot - użycie i zmiana licencji - by PaweX - 01-14-2017, 11:14 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Simbax - 01-14-2017, 11:55 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by PaweX - 01-15-2017, 12:35 AM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Simbax - 01-15-2017, 01:16 AM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Smok - 01-15-2017, 04:19 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by krzys_h - 01-15-2017, 04:20 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by Simbax - 01-15-2017, 10:25 PM
RE: CBot - użycie i zmiana licencji - by PaweX - 01-17-2017, 12:49 AM

Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)