Pomysł z BuzzingCars i od @tomaszkax86 .
Ogólna wizja poziomów trudności:
1) Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie.
- Roboty, budynki i Me mają więcej HP.
- Wolniej zużywające się ogniwa.
- Wolniej przegrzewający się silnik.
- Gorsze AI dla obcych.
2) Normal:
- Normalna rozrywka.
3) Hard:
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie
- Roboty, budynki i Me mają mniej HP.
- Szybciej zużywające się ogniwa.
- Szybciej przegrzewający się silnik.
- Lepsze AI dla obcych.
4) Programist:
- Wszystkie roboty mają ustawiony parametr 'trainer=1'
- Zamiast Me jest PracticeBot.
Concept Screen:
*Czeka na opinie TT*
Ogólna wizja poziomów trudności:
1) Easy:
- Więcej użytecznych przedmiotów na mapie.
- Roboty, budynki i Me mają więcej HP.
- Wolniej zużywające się ogniwa.
- Wolniej przegrzewający się silnik.
- Gorsze AI dla obcych.
2) Normal:
- Normalna rozrywka.
3) Hard:
- Mniej użytecznych przedmiotów wszędzie
- Roboty, budynki i Me mają mniej HP.
- Szybciej zużywające się ogniwa.
- Szybciej przegrzewający się silnik.
- Lepsze AI dla obcych.
4) Programist:
- Wszystkie roboty mają ustawiony parametr 'trainer=1'
- Zamiast Me jest PracticeBot.
Concept Screen:
*Czeka na opinie TT*