05-17-2016, 07:46 PM
Nowe modele mają te same mapy UV (może będzie kilka wyjątków), stąd nie powinno się nic stać. Szybkie sprawdzenie w paru misjach potwierdza tą teorię.
Swoją drogą, jedna ważna rzecz. Jeśli wykorzystamy modele wiesia98, to trzeba wprowadzić korektę w teksturze human.png, związaną z przeniesieniem rurek i przedniej płyty na siatkę modelu. Teksturę od wiesia98 przesyłam w załączniku.
A tutaj https://colobot.info/forum/showthread.php?tid=474 w załącznikach prezentacja jego modelu. W archiwum jest nawet gotowy plik .mod do sprawdzenia w grze.
Swoją drogą, jedna ważna rzecz. Jeśli wykorzystamy modele wiesia98, to trzeba wprowadzić korektę w teksturze human.png, związaną z przeniesieniem rurek i przedniej płyty na siatkę modelu. Teksturę od wiesia98 przesyłam w załączniku.
A tutaj https://colobot.info/forum/showthread.php?tid=474 w załącznikach prezentacja jego modelu. W archiwum jest nawet gotowy plik .mod do sprawdzenia w grze.
Spoiler :