07-10-2017, 08:28 AM
(This post was last modified: 07-10-2017, 08:29 AM by RaptorParkowsky.)
@Adrian : Właśnie myślałem o dniu Twego powrotu podczas gdy składałem do kupy wszystkie te tekstury ;P. Jak możesz zapewne zauważyć, nie są one do końca takie, jak je wówczas dostarczyłeś. Jest to precyzyjnie rzecz biorąc hybryda Twojej pracy razem z Simbaxowymi wektorami w niektórych miejscach + nieco moją drobną rastrowo-wektorową inwencją twórczą, by jak najlepiej wyglądały w porównaniu z oryginałem i jak najwięcej było podmienione w aktualnych wersjach Colobot: Gold Edition.
Bardzo się cieszę, że chcesz je robić dalej. Bardziej swobodne i dynamiczne dyskusje na temat tworzenia nowych tekstur moglibyśmy prowadzić na naszym Slacku, gdzie teraz jest nasze "developerskie polskie getto" i większość polskojęzycznych dyskusji na temat rozwijania gry prowadzimy właśnie tam z racji tego, że zagraniczni współdeveloperzy zwykle tylko od czasu do czasu dają jakieś pull-requesty i prowadzą dyskusje głównie na GitHubie i IRCu. Tak więc jeśli chcesz, wyślemy Ci zaproszenie do teamu.
A teraz odnośnie samych tekstur. Poszczególne części tekstur robotów i budynków w wariancie "uszkodzonym" jak najbardziej możesz zrobić, jednak zanim będą one używane przez modele w grze, może minąć trochę czasu. Nadal walczymy nad ujednoliceniem formatu modeli i sposobem pracy nad nimi, zwłaszcza jeśli chodzi o ich właściwy import/eksport do zewnętrznych programów do grafiki 3D. Odnośnie tekstur z CeeBot-Teen, nie są one teraz priorytetem. Bardziej opłacalnym byłoby dokończenie i dopracowanie pozostałych tekstur obiektów z Colobota, a jest ich kilka (ant, human, mother, plant, vegetal). Do tego jeszcze drobne poprawki istniejących elementów. Wersje HD tekstur planet/księżyców występujących tu i ówdzie w grze również przydałoby się jakoś Photoshopem odświeżyć. Samemu byłem w stanie przygotować z otworzonych w domenie publicznej zdjęć NASA tekstury Ziemi, Księżyca i Terranovej, jednak reszta okazała się ponad moje siły jeśli chodzi o taką obróbkę grafiki by była wierna oryginałowi i jednocześnie zyskała na masie nowych szczegółów. Tak więc jeśli masz trochę wolnego czasu, i więcej talentu niż ja, to będziemy bardzo wdzięczni za assety.
Bardzo się cieszę, że chcesz je robić dalej. Bardziej swobodne i dynamiczne dyskusje na temat tworzenia nowych tekstur moglibyśmy prowadzić na naszym Slacku, gdzie teraz jest nasze "developerskie polskie getto" i większość polskojęzycznych dyskusji na temat rozwijania gry prowadzimy właśnie tam z racji tego, że zagraniczni współdeveloperzy zwykle tylko od czasu do czasu dają jakieś pull-requesty i prowadzą dyskusje głównie na GitHubie i IRCu. Tak więc jeśli chcesz, wyślemy Ci zaproszenie do teamu.
A teraz odnośnie samych tekstur. Poszczególne części tekstur robotów i budynków w wariancie "uszkodzonym" jak najbardziej możesz zrobić, jednak zanim będą one używane przez modele w grze, może minąć trochę czasu. Nadal walczymy nad ujednoliceniem formatu modeli i sposobem pracy nad nimi, zwłaszcza jeśli chodzi o ich właściwy import/eksport do zewnętrznych programów do grafiki 3D. Odnośnie tekstur z CeeBot-Teen, nie są one teraz priorytetem. Bardziej opłacalnym byłoby dokończenie i dopracowanie pozostałych tekstur obiektów z Colobota, a jest ich kilka (ant, human, mother, plant, vegetal). Do tego jeszcze drobne poprawki istniejących elementów. Wersje HD tekstur planet/księżyców występujących tu i ówdzie w grze również przydałoby się jakoś Photoshopem odświeżyć. Samemu byłem w stanie przygotować z otworzonych w domenie publicznej zdjęć NASA tekstury Ziemi, Księżyca i Terranovej, jednak reszta okazała się ponad moje siły jeśli chodzi o taką obróbkę grafiki by była wierna oryginałowi i jednocześnie zyskała na masie nowych szczegółów. Tak więc jeśli masz trochę wolnego czasu, i więcej talentu niż ja, to będziemy bardzo wdzięczni za assety.