Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dyskusja o modelach i teksturach
#1
@Emxx52 : O przepraszam, co się niby "da" Tongue ? Ja się teksturami nie zajmowałem, tylko modelami. Toż to oczywiste, że pixel-artowe szczegóły przeniesione w trójwymiar wyglądają z lekka inaczej niż w 2D. Zwłaszcza gdy trzeba optymalizować geometrię obiektów do wykorzystywania zarówno w renderach CGI jak i do późniejszej łatwej modyfikacji i optymalizacji do wykorzystania w grze.

EDIT: To teraz trzeba się zastanowić czy oficjalnie nie wdrożyć tych tekstur razem z tymi zaczętymi przez @Simbax'a do czasu aż nie stworzymy nowych modeli z ich własnymi teksturami. Jak dla mnie to byłoby niepotrzebne dokładanie sobie roboty, jeżeli ktoś chciałby kontynuować remastering wektorów tekstur obiektów.
#2
Czy teoretycznie nowe modele nie mogłyby korzystać ze starych tekstur? Przynajmniej tymczasowo
"Deep within all of us lives an idiot, and if you let that idiot dictate your decisions your live is going to be rough."
~ Ryan Letourneau, 2k15
#3
@radioactivity : Nie do końca. Niektóre zmiany siatki będą wymagać pewnych korekt w teksturach, np. jeśli wymodeluję "ząbki" na chwytakach Grabbera, to będzie można usunąć cienie na ich teksturach, gdyż cieniowaniem zajmie się już silnik. Modelując moduł z przodu skafandra można pozbyć się go z tekstury. Oczywiście można wciąż korzystać ze starych tekstur, jednak nie będzie to miało sensu, oprócz tego będzie to psuć efekt.

Powyższe trzy posty zostały wyodrębnione z racji offtopu z tematu Adriana o jego propozycji tekstur. Udzielam wyłącznie upomnienia - Emxx


Forum Jump:


Users browsing this thread: 2 Guest(s)