Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anty-Aliasing
#1
MATERIAL NA 0.1.6

Przeglądam se poradnik NeHePL
I znalazlem interesujący artykuł jak dodać naszej grze ficzer o nazwi 'anti-aliasing', czyli wygladzanie krawędzi.
Pomyślałem se: Kurde. Czy nie warto tym sie podzielic z TT?

Link: http://aklimx.sppieniezno.pl/nehepl/display.php?id=46
Sorry for my English
[Image: 76561198127157465.png]
#2
@tomaszkax86 wspominał kiedyś, że na obecnym silniku graficznym z OpenGL1.3 antyaliasing byłby zbyt mało wydajny. Być może któryś z nowszych silników będzie miał lepsze możliwości wprowadzenia tej opcji.
Spoiler :
[Image: unknown.png]
#3
ARB_MULTISAMPLE wymaga albo utworzenia GL Contextu z buforem multisamplowym, albo FBO z multisamplowymi renderbufferami i/lub teksturami. Dla zachowania wieloplatformowości preferowana jest ta druga metoda. Częściową implementację dla FBO już mamy, trzeba tylko dodać parę elementów. Jak zrefaktoryzuję kod dla FBO to mogę to wprowadzić.
"After three days without programming, life becomes meaningless."
~The Tao of Programming


Forum Jump:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)